• Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3
  • KristenTjej84
    bitte67 skrev 2010-06-19 22:06:18 följande:
    Ständigt denne Sid Roth. VEM är människan egentligen??
    Kolla på ett avsnitt så får du se:)
    då ingen annan verkar vilja dela med sig av något på sista tiden, så skickar jag nya Sid Roth avsnitt till dom som vill se.
    Då dom handlar ständigt om nya människor som pratar om nya händelser, visione och syner.
  • bitte67
    KristenTjej84 skrev 2010-06-20 00:20:59 följande:
    Kolla på ett avsnitt så får du se:)
    då ingen annan verkar vilja dela med sig av något på sista tiden, så skickar jag nya Sid Roth avsnitt till dom som vill se.
    Då dom handlar ständigt om nya människor som pratar om nya händelser, visione och syner.
    Har kollat lite men inte sjutton blev jag klokare för det.
  • Free Spirit
    bitte67 skrev 2010-06-19 22:06:18 följande:
    Ständigt denne Sid Roth. VEM är människan egentligen??
    En Jøde som har funnet sin Messias og formidler tro og mirakeler gjennom andre menneskers vitnesbyrd.
  • KristenTjej84
    bitte67 skrev 2010-06-20 22:44:50 följande:
    Har kollat lite men inte sjutton blev jag klokare för det.
    Men du ville ju veta vem han var, varje gång man kollar på ett avsnitt så får man en presentation av vem Sid Roth är:)
    Dessutom så handlar inte varje avsnitt om bara honom, han är programledare för en show som heter Supernatural, där han bjuder in gäster som har upplevt guds kärlek på olika sätt, vissa blivit helade från sjukdomar, andra sett Jesus ansikte mot ansikte och andra sett framtids profetior som gud gett dom.
    Olika gäster varje gång, med nya vittnesmål.
  • bitte67
    KristenTjej84 skrev 2010-06-21 10:24:21 följande:
    Men du ville ju veta vem han var, varje gång man kollar på ett avsnitt så får man en presentation av vem Sid Roth är:)
    Dessutom så handlar inte varje avsnitt om bara honom, han är programledare för en show som heter Supernatural, där han bjuder in gäster som har upplevt guds kärlek på olika sätt, vissa blivit helade från sjukdomar, andra sett Jesus ansikte mot ansikte och andra sett framtids profetior som gud gett dom.
    Olika gäster varje gång, med nya vittnesmål.
    Okej, det förklarar ju varför jag inte fattade. Har inte orkat titta så mycket att jag fattat. Sånt pallar jag bara inte med då jag inte tror på det ett dyft. Jag är ledsen, men det går inte att omvända mig.
Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3