• Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3
  • KristenTjej84
    bitte67 skrev 2010-06-21 12:16:59 följande:
    Okej, det förklarar ju varför jag inte fattade. Har inte orkat titta så mycket att jag fattat. Sånt pallar jag bara inte med då jag inte tror på det ett dyft. Jag är ledsen, men det går inte att omvända mig.
       Jag vill informera dig om sanningen, sen är det upp till dig när och om du själv är redo att ta emot den. En människa ensam kan inte omvända någon annan, inte utan guds inblandning.
    Så därmed försöker jag bara sprida vidare evangeliet samt händelser där människor på ett eller annat sätt blivit berörda av gud, och visa till de som söker gud och vill tro att det finns någon utöver vår värld att tro och lita på.
  • Dr Mupp
    KristenTjej84 skrev 2010-06-21 19:25:56 följande:
       Jag vill informera dig om sanningen, sen är det upp till dig när och om du själv är redo att ta emot den. En människa ensam kan inte omvända någon annan, inte utan guds inblandning.
    Så därmed försöker jag bara sprida vidare evangeliet samt händelser där människor på ett eller annat sätt blivit berörda av gud, och visa till de som söker gud och vill tro att det finns någon utöver vår värld att tro och lita på.
    Din sanning, inte den äkta sanningen. Försök inte få oss att tro att din vanföreställning är sanning.
  • Milkina cerka

.. fattar fortfarande inte varför inte vår mirakeltråd kan få vara en tråd för just sådana..

Läste just detta - http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=217514    ...barnet måste ju blivit röntgat ur alla möjliga vinklar o. undersökt oräkneliga ggr inför ett sådant ingrepp..

Kristen, konservativ, hemmamamma som älskar att vara maka o. mor
  • R Franklin
    Milkina cerka skrev 2010-06-30 18:32:37 följande:
    Läste just detta - www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=217514    ...barnet måste ju blivit röntgat ur alla möjliga vinklar o. undersökt oräkneliga ggr inför ett sådant ingrepp..
    Så? De konstaterar att det är ovanligt, men inget okänt fenoment. Vad är det du ville få fram med det?
    I'm a skeptic . . . Sorry to annoy you with facts.
  • Milkina cerka
    R Franklin skrev 2010-06-30 19:12:34 följande:
    Så? De konstaterar att det är ovanligt, men inget okänt fenoment. Vad är det du ville få fram med det?
    Det borde ju ha synts , tycker du inte det? Annars måste de ha vuxit ut väldigt snabbt o. fungerande dessutom.. Är ju fantastiskt.

..och varför kan vi inte få prisa Herrens Mirakel ifred?
    Kristen, konservativ, hemmamamma som älskar att vara maka o. mor
  • R Franklin
    Milkina cerka skrev 2010-06-30 19:25:18 följande:
    Det borde ju ha synts , tycker du inte det? Annars måste de ha vuxit ut väldigt snabbt o. fungerande dessutom.. Är ju fantastiskt.
    Eftersom man använder ultraljud så hittar man också bara det man letar efter. Naturligtvis är det fantastiskt för flickan, men något religöst mirakel är det knappast.
    Milkina cerka skrev 2010-06-30 19:25:18 följande:
    ..och varför kan vi inte få prisa Herrens Mirakel ifred?
    Därför att uppenbara fel, lögner och irrläror naturligtvis skall bemötas. Det är dessutom ett offentligt diskussionsforum där man får räkna med meningsmotståndare.
  • KristenTjej84

Här är en härlig låt om Jesus som jag älskar o kände att jag ville dela med mig av:

">

Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3