Astmatråden **vb, vab, ventoline** nr 9
Superkramar till er alla det suger på alla fronter nu i tråden är jag rädd... Heoo tar du dig till Gbg finns lägenhet där som står sanerad och klar...
Frysen är full och jag kan fixa så min fiskvakt både släpper in dig och handlar det som önskas...
Hoppas det är okej att känna ett Moahaha över att exet gått upp myket i vikt, han tränar typ varje dag, men börjar se sådär bodybuilderfet ut ni vet..moahahahaha o ja, typ överviktig rent allmänt, medans jag går neeeeed i vikt
Angel, tack för erbjudandet hihi! Men jag har ett tomt hus på västkusten jag kan fly till. Funderar faktiskt på att ta med mig Ville och dra dit. Maken får sköta resten. För jag är så jäääävla trött på att vara den som ska vara hemmfru. Lämna och hämta på dagis, städa, fixa, dona. Tusen bollar i luften. Så när jag säger: ge mig lite tid för mig själv utan barn så suckar han.
Men huset behöver piffas upp lite. Måla, sätta upp nya lampor, tapetsera om barnrummet, fundera hur köket kan moderniseras utan att mista sin charm och den där fiskarköksidentiteten.
Trikarn, hahaha ja vvar skadeglad!!!!!
Trikarn: Gött!! Rätt åt honom! Jag hoppas mitt ex blir riktigt fet, visst han tränar också varje dag men när inte jag kommer finnas här o laga mat åt honom så lär han leva på skräpmat...o det vore såå jävla gött om han blev..
Och att jag hittar en riktigt mac dreamy med...vore perfa!
tack sjejor för era värmande hälsningar,, hoppas ni kan få en något sädär oki rofylld lördagkväll o söndag innan en ny vecka stöter på med ny vardag igen,, Här får jag njuta med pojkarna med lite filmkväll o saltapinnar o juice,, De är hellt super trött o bleka o insjunkna ögon, host host, men vi har haft en bra dag endå,, Ska inte klaga när de haft lekenrgi o tjuv nyp med varandra ![]()
Jävla skitkarlar som ingår i våran tråd....min är ju också en sådann springer på visningar, vet inte vad jag ska bo...Detta är tragiskt.Jag orkar inte tag i detta. Ni andra är superduktiga jag rent ut sagt spyr på min man. I dag är m hos farmor och jag njuter av lugnet..Hua va hemsk jag är Men ni om några vet att jag älskar honom..kram till alla!!!