• Favvo

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Viktorsmamma skrev 2010-11-16 07:48:15 följande:
    nån som fått sin order från MinPlutteVutt än? *ivrig*
    Åh såg att nu att de hade REA Skrattande Hittade några gobitar. Dock vågade jag inte betala med kort eftersom jag aldrig hört talas om butiken och dessutom ska flytta.

Betalade ni med kort?
  • Favvo

Måste bara tacka minpluddevutt för en super snabb lev. Beställde igår vid 12.00 och kläderna kom med posten imorse. Glad

• Favvo

Blev en beställning hos funkybaby, fick mail ganska omgående efter beställningen att kläderna var packade och postas imorgon. Snabb lev Skrattande

Det enda minus att de inte går att betala med kort utan man var tvungen att ta faktura...

• Favvo
    Julia1234 skrev 2010-11-18 21:48:35 följande:
    Samma här Samt betalning med kort!
    Själv beställade jag 2 bodysuit, 2 klänningar, 1 body och 1 byxa Skrattande Längtar redan tills måndag då det förhoppningsvis kommer!
  • Favvo
    h80 skrev 2010-11-18 22:14:59 följande:
    hm, jag beställde vid 19 ikväll o mailade sen o frågade en sak.....men har inte fått svar än
    Jag mailade oxå angående min beställning, direkt efter jag hade skickat den och fick inte heller ngt svar. Däremot fick jag mail om att det var packat och skickas imorgon... :/
  • Favvo
    gambia90 skrev 2010-11-19 12:48:49 följande:
    är det någon mer än jag som inte fått sitt från minpluddevutt?

barnen tjatar om sina brandmantshirtar som de ville ha :)
    Beställde i förrgår, fick det igår. Beställde ännu mer igår och fick det idag. Beror nog på att båda gångerna beställde jag innan kl 12.00 så de hann packa och skicka samma dag.

När beställde du?
  • Favvo
    gambia90 skrev 2010-11-19 17:51:22 följande:
    kommer inte ihåg men hon svarade att hon skickade paketet i tisdags...
    Hmm, ja då borde verkligen kläderna ha kommit nu. Du borde maila henne och påtala att kläderna inte har kommit...
  • Favvo

Ajabaja har 30% på alla klänningar o kjolar. Gäller fram till 28/11

• Favvo
    25 % rabatt på hela köpet!
    Nu kan du passa på att köpa julklappar med 25 % rabatt på hela köpet. Gäller alla varor i shoppen (gäller ej namnprodukter från Babytex, Bola Gravidsmycken, Belly Bandit och Mother Tucker).

Ange koden november i kassan. Klicka på spara och se att rabatten dras annars har den inte gått igenom. Denna kod gäller till och med fredag 26 november 2010 och kan ej kombineras med andra koder.

Jul

OiOi
    OiOi Black and White Carry All >>

Zoobie Pets

Zoobie Pets Hästen Patch >>

Wean Machine

Wean Machine Matpress >>

Louie Louis

Louie Louis Klänning Gabriella >>

Fri frakt över 500 kr!

VÄLKOMMEN IN I SHOPPEN > >

Välkommen in i shoppen www.lillabebben.se  
    Lilla Bebben - shoppen för bebben på webben

• Favvo
    Maria222 skrev 2010-11-24 22:41:45 följande:
    40% på ellos som de har på första sidan på hemsidan, gäller det på hela orden alltså? Brukar ju alltid bara vara ¨på en vara när det är hos dem...
    Verkar som det ska gälla hela ordern. Dock fungerar det inte alls för mig, rabbaten går in men aktiveras inte....
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !