• Favvo

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Menar ni ordern? Undra hur snabba de är på att uppdatera, inge skoj ifall man betalar in o sedan är de man beställt slut... Får man ngt mail därimellan?

• Favvo
    mini2007 skrev 2010-11-28 22:47:28 följande:
    Vet inte hur snabba de är på att uppdatera, men jag skrev och frågade om jag skulle vänta på bekräftelse på min MOLO fleece, och hon svarade att jag skulle avvakta och attt hon skulle svara senare ikväll
    okej, ja då avvaktar jag tills imorgon iaf. Var ju ute sent och risken det är nog ganska stor att det jag beställde är slut... =(
  • Favvo
    mini2007 skrev 2010-11-28 22:57:16 följande:
    Samma här, beställde kl 20.45, mailade direkt, fick svaret kl 21.41, så hon har nog att göraSkrattande På väg i säng snart så betalning får väl vänta till imorgon om hon inte svarar inom en kvart..
    Jag beställde 21.45 =( Mailade för ett tag sen och fick till svar "återkommer strax/snart. Ha en bra dag" Haha, nog standard mail eftersom det är typ natt nu Glad
  • Favvo
    2tomtaro4troll skrev 2010-11-28 23:00:26 följande:
    har det startats en julkalender tråd än?
    Japp, bläddra några sidor bak så hittar du eller kolla in under fliken "konsument/inhandla" så hittar du Glad
  • Favvo
    h80 skrev 2010-11-29 10:40:28 följande:
    nu fick jag svar från zillstar.............det var bara en av dom 3 overallerna som jag hade beställt som fanns kvar
    Betalade du något innan eller väntade du på mailet?
  • Favvo

Passa på, här kommer en rabattkod som är oemotståndlig. Ange "snö" för 40% rabatt! Erbjudandet gäller allt i hela webbshopen och fram t o m fredag 3 december! Välkomna!

• Favvo

Och jag beställde men nu ångrade jag mig Rynkar på näsan Hoppas de svarar på mitt mail o makulerar min order.

Tar säkert några dagar innan pengarna kommer tillbaka på kortet.

Förresten, ngn som har beställt på mammashop den senaste? Jag beställde den 19 och har fortf inte fått ngt.

• Favvo

Någon som har beställt på mammashop på sistone?
    Jag beställde den 19 nov och har fortf inte fått något paket trots att det är skickat därifrån...

• Favvo
    mini2007 skrev 2010-12-01 13:47:42 följande:
    ..och jag väntar på paket från funkybaby som skickades den 22:a... Tror (hoppas) att det är för att posten har mycket att göra/det är snöoväder som gör att paketen är sena. För det är de ju, sena, INTE borttappade *nu håller vi tummarna*Flört
    Hon svarade i mailet att de kanske är sena från posten... men verkar lite väl länge sena tycker jag. Attans att de aldrig tappar bort räkningar ist ;)

Ja, vi får hålla tummarna att de kommer inom de närmsta dagar. Surt annars när man har betalat för varor man inte får
  • Favvo
    alvide skrev 2010-12-01 14:41:03 följande:
    Har man problem med att paket som försvinner så bör ju den vederbörande webbutiken posta som rekommenderat brev eller med kollinummer genom dhl/schenker/posten.
    Jag pratade med mammashop och de skulle sända mig ett nytt paket och denna gång med schenker.

Jätte trist att paket försvinner med posten och att antagligen inte vet skillnaden på mitt o ditt.
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !