• Favvo

Shopoholics reor på nätet part 13 !

zasata skrev 2010-12-29 21:10:37 följande:
    vilka var det som reade molo sängkläder?
    llm och bor 30%
  • Favvo

En liten OT fråga...

Tvättade molo lurvoverall för första gången, enligt tvättrådet och nu har "luddet" innuti försvunnit, blivit kal på vissa ställen så att man ser tyget under fleecen.... Som om det har nöts bort...

Har era blivit så? Vad har jag gjort för fel???

• Favvo
    Therese1981 skrev 2010-12-30 20:19:21 följande:
    Någon som vet var hummel overall finns på rea???
    Guppi, llm, babyshop, ajabaja mf Glad Guppi har dock bäst pris (vad jag har sett)
  • Favvo

Ni som beställde ifrån slitage under julkalendern har ni fått era varor?

Själv beställde jag, betalde in men ångrade mig och skickade ett mail och bad dom makulera min beställning samt betala tillbaka pengarna för köpet.

Har mailat dom 3 ggr samt försökt ringa men utan resultat...

• Favvo
    zasata skrev 2011-01-07 09:48:19 följande:
    oj nu har jag kommit från piraia.. Blev två villervalla tröjor, ett par villervalla tajts, 5par villervalla strumpor och två molo klänning. 700kr. 50% på allt
    Var duktig och tog bort en del jag ville ha med då det inte var öppet köp
    Dom har ingen web butik eller?
  • Favvo
    h80 skrev 2011-01-07 11:46:46 följande:
    har du mailat till rätt adress?
    jag mailde till fel några gånger, men sen när jag mailade till rätt så fick jag svar direkt
    Åh tack så jätte mycket. Måste ha mailat fel några gånger jag med.

Hoppas på bättre lycka nu =)
  • Favvo
    Silverhaj76 skrev 2011-01-07 13:50:39 följande:
    Vart ligger piraia? Piraya i Saltsjöbaden?
    Nope i Halmstad....
  • Favvo
    StaffenAssar skrev 2011-01-09 09:20:10 följande:
    Nu har jag tröttnat på reorna, och jag blev sååå sugen på nya molo så nu blev det en order på bor... Sommarkläder dessutom, men jag bara måste ha vissa grejer så jag vågade inte vänta på ev rabatter så nu kan det bli sommar
    Brukar en del saker ta slut? Eftersom de e sommar kläder vill jag egentligen vänta med beställningen...
  • Favvo
    StaffenAssar skrev 2011-01-09 11:26:14 följande:
    Nja, de tar slut i vissa stl. Fast oftast kan man hitta rätt stl om man letar runt, men jag vill inte hamna med att beställa från sju olika shoppar för att få det jag vill ha i rätt stl, för mycket  jobb och för mycket frakt Men om det är små stl du letar så upplever jag dock att de brukar finnas kvar lite överallt.
    Räknas stl 74 o 80 som smått? Eller så har man lite is i magen och hoppas på lite rea på vårnyheterna lite senare, brukar de göra det? typ 10-20%? Blir ju en del om man handlar massor vilket jag tänkte göra...
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !