• StaffenAssar

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Om man inte fått bekräftelsemail från sin meandI-säljare, hur vet man då om man får några kläder? Har bara beställt av henne via mail en gång, och då fick jag bekräftelsemail på en gång... Hon kanske tom har slutat? Var ett tag sedan jag hörde av henne. Hur vet man det? Spelar egentligen ingen roll, för det var bara två plagg som jag inte ens behöver, men iaf...

• StaffenAssar
    Olivers Mamma skrev 2010-06-13 21:03:27 följande:

Har du inte fått ngt bekräftelsemail så är nog ingen beställning gjord

Tack. Ja, då är det väl inte så mycket att göra... Ja, ja... Men jag tror storkillen skulle bli så glad för t-rex t-shirten
  • StaffenAssar

Nu är det dags att smygstarta årets sommarrea!

Tag 3 betala för 2 eller Tag 5 betala för 3!!

Köper du 3 plagg får du alltså det billigaste på köpet och köper du 5 plagg får du de 2 billigaste på köpet
    Gäller allt till ordenariepris (EJ redan sänkta varor) förutom Småfolks sommarkollektion (dessa är märkta ***) och Nova Star.

Beloppet korrigeras manuellt i efterhand på din transaktion så att den mindre summan dras.
    Önskar du istället betala via förskottsbetalning ber vi dig kontakta oss.

Må så gott alla Små Vi vänner!
    Bästa Hälsningar
    Izabelle på www.smavi.se

Inte min butik, och jag hittade inte riktigt något vi behöver, är mest intresserad av NS just nu...
  • StaffenAssar
    Myggis skrev 2010-06-15 16:17:16 följande:

www.kidsonly.nu har 25% rabatt på allt med koden Midsommar.
    Det funkar även på ovannämnda märke ;)

(Inte min butik)

Tack! Nu blev det iaf ett par harem var beställda till killarna
  • StaffenAssar
    Bellbox skrev 2010-06-16 14:18:56 följande:
    Brukar det vara "bra" utbud i affärerna eller bara sådär löjligt så man undrar varför man gick dit
    Här brukar det vara helt okej, men man måste vara snabb. Förra rean (jan) fick jag tag på precis det jag ville ha och i rätt stl, men då var jag där när de öppnade. 
  • StaffenAssar

Hippokids rea var dålig, babyshop.se började sin rea alldeles nyss. Det är inte jättebilligt, men det finns myyycket att välja på Blev dessa för mig:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=226&page=5&rnum=85
    till storebror
    www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=226&page=5&rnum=150
    till lillebror, storebror har den redan, den är såå fin
    www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=223&page=1&rnum=31
    och denna till storebror som gillar sälar

Fanns jättemycket, men man kan ju inte shoppa hur mkt som helst... Eller är jag i fel tråd då :-P 

• StaffenAssar

elva små troll har 35% rabatt på kläder (förutom nya molo med fotbollar) med koden avslut, så nu råkade jag shoppa lite där med. Nu ska jag stänga av datorn tror jag...

• StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 11:09:25 följande:
    Jag ska nog också stänga av nu...Pop och Elva små troll inom loppet av en halvtimmeDrömmer

pop, babyshop och est... ajaj sa plånboken... 
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !