Shopoholics reor på nätet part 13 !

Så får det inte gå till, men kan du inte länka till autkionen i traderatråden här på fl så vi andra slipper handla av henne?
Sen tycker jag att du ska maila tradera, bara för att markera för henne att hon gör fel
Nu har jag fått en förfrågan att gemensamt återkalla bådas omdömen. Antar att det inte var så kul längre när jag meddelat att jag gått vidare med frågan.
Vad ska jag göra tycker ni? Jag har god lust att låta det stå kvar, jag köper och säljer inte så mycket på tradera och tror att folk som läser hennes omdöme om mig ändå kan se igenom det.
Jag tror det negativa omdömet drabbar henne hårdare än mig, alltså bör jag väl låta det vara. Förhoppningsvis kan ju Tradera ta bort hennes om mig men låta mitt stå kvar, alltså när de läser mitt klagomål.
(Funderar på att flytta detta till nån Tradera-tråd istället eftersom det är så OT- kan nån länka till en aktuell sådan ?)
Fri frakt oktober ut på Mammashop
(inte min butik)
Honey I'm home har lite barngrejer (men mycket annat) och de har 20% på valfri vara med kod: oktober
(inte min butik)
Vi har PoPs pyjamas och jag är jättenöjd. Tvättas ofta och färgen sitter kvar ännu. Ångrar att jag inte köpte fler i större storlek när det var på rea för 70 kr styck. Fast de vi har räcker ju ett tag framöver, så förhoppningsvis hittar vi bra pyjamasar till nåt bra pris längre fram
Under pyjamasen har vi PoPs knästrumpor och ett linne, just för att hon blir för kall annars eftersom hon inte har täcke eller filt över sig (sparkas bort direkt).
Blir det ännu kallare på nätterna får vi väl ha dubbla byxor, alltså typ långkallingar under, och en tunn långärmad t-shirt under också.
De vi har säljs ofta på tradera för runt 150-180 kr. Kanske värt att kolla?
www.tradera.com/search/result.aspx&search=pop+pyjamas&catid=1621&sort=128