Vi som hade BF feb-09 del 5
Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....
Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....
Jag menar bara om han sover bättre/längre om han ligger från början.. ;)

tror ja håller på att bli tokig eller nåt :P Miliam sover ALLTID förmiddag. la han vid 9, som de brukar vara (han vaknar 6 på morgonen) då var han jätte trött, han skrek som en stucken gris, gick inte att få han att somna, fick lov att gå ut ogå, han fortsatte skrika, tillslut gav han upp o somnade, gick en stund extra, sen gick vi in, han stog i hallen. efter 20 minuter vaknar han, och är jätte ledsen.
det var ju bara att ta upp honom, höll på att steka pankakor.
då var kl 10. o han skulle självklart ha, han blev helt tokig. de var ju bara att ge han. så de blev en himla tidig lunch, hahah!
hoppas han somnar i eftermiddag.
jag blirså stressad när han intesover för ja städar alltid o lagar mat när han sover, nu ser de ut som ett bombat skithus härhemma. massor med disk. suck:( haha
Ja det där med tanborstningen blir ju ett problem, Lex borstar tänderna tidigare på kvällen efter gröten men det hjälper ju inte när han äter välling igen sen utan det är mest för att få rutin på att det SKA göras morgon och kväll. Sen hoppas jag ju på att resten ska lösa sig när han blir lite äldre för nu har jag ingen lust att starta världskrig så han slutar somna på kvällen igen ![]()