• mrsSoffi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....

• Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5
  • MikaelaEriksson
    Ankan1982 skrev 2010-03-06 21:38:52 följande:
    precis det kan han ju ha gjort. inte kul när dom små är sjuka
    ja, hoppas de bara är nå sånt så han blir bra snart, för han är ingeförsyld eller nånting sånt.vet bara att han har ont i käften då 4tänderär på väg att spricka igenom. han kan ju även haft så himla ont så han kallsvettades o kräktes. för de kan man ju göra omman har väldigt ont.
    nu ska jag sova, godnatt:)
  • Ankan1982
    MikaelaEriksson skrev 2010-03-06 21:41:24 följande:
    ja, hoppas de bara är nå sånt så han blir bra snart, för han är ingeförsyld eller nånting sånt.vet bara att han har ont i käften då 4tänderär på väg att spricka igenom. han kan ju även haft så himla ont så han kallsvettades o kräktes. för de kan man ju göra omman har väldigt ont.nu ska jag sova, godnatt:)
    precis. du får väl ge honom alvedon

godnatt kanske snacka en annan dag?
  • Itzumo

Hej, Ella kan äta blodpudding själv, men annars så matar vi henne och hon får mest burkar men hon vill gärna smaka maten som vi äter så hon får en egen liten tallrik... Men hon har inte helt fattat poängen med att äta själv...

Sen älskar hon att dricka ur min sportflaska så det brukar hon göra ibland och hon dricker även vällingen själv och ur pipmugg vid måltiderna...

Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • Ankan1982
    Itzumo skrev 2010-03-06 22:03:42 följande:
    Hej, Ella kan äta blodpudding själv, men annars så matar vi henne och hon får mest burkar men hon vill gärna smaka maten som vi äter så hon får en egen liten tallrik... Men hon har inte helt fattat poängen med att äta själv...Sen älskar hon att dricka ur min sportflaska så det brukar hon göra ibland och hon dricker även vällingen själv och ur pipmugg vid måltiderna...
    hej,

min dotter äter inte heller själv..men tycker det är kul att sitta o plocka med majs och äta själv.

välling dricker hon själv
  • Itzumo
    Ankan1982 skrev 2010-03-06 22:06:01 följande:
    hej, min dotter äter inte heller själv..men tycker det är kul att sitta o plocka med majs och äta själv. välling dricker hon själv
    Jo, Hon plockar gärna maten om hon får försöka själv, men annars så är det matning som gäller... Och vi försöker så att hon ska börja äta äpple eller annan frukt, men hon kan smaka lite och sen vill hon inte äta mer...
    Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • Ankan1982
    Itzumo skrev 2010-03-06 22:10:29 följande:
    Jo, Hon plockar gärna maten om hon får försöka själv, men annars så är det matning som gäller... Och vi försöker så att hon ska börja äta äpple eller annan frukt, men hon kan smaka lite och sen vill hon inte äta mer...
    känner igen det där hehe
  • Ankan1982
    Itzumo skrev 2010-03-06 22:16:43 följande:
    Har du kommit på nå knep som funkar?
    för vadå?
  • Ankan1982
    Itzumo skrev 2010-03-06 22:19:44 följande:
    För att få dem att äta mer frukt?
    tyvärr inte man få som sagt bara erbjuda när man äter själv.
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5