Vi som hade BF feb-09 del 5
Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....
Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....
catasita: Men vad läskigt...vad kan man göra åt det?
Carizma: Usch vad jobbigt det låter
Vad larvigt att du ska behöva vara på jobbet 2 timmar....då får man ju inget gjort (nu har jag ingen aning om vad du jobbar med men ändå...) Foglossning är sånt där jag bara hört talas om att det ska vara jättejobbigt men ärligt talat har jag ingen aning om vad det innebär eller ens VAR man har ont.
Nej det i är inte det att han blir tyst innan han gråter när han slår sig, så är han precis som alla barn. Då vet man att de slagit sig riktigt.. :(
Nej detta är är att (Carizma det är just det jag har läst! :) ) han blir arg/ledsen, och spänner sig, och ofta blir de att de svimmar av i ett par sekunder och då slutar andas.
Man kan tyvärr inte göra något, mer än vara där. Men får inte "dalta". Som sagt har han inte tuppat av än, men tycker han tar det längre och längre för varje gång.
:(
Mycket märkligt är att hans farbror hade lika när han var barn, så det var skönt o prata med svärmor!
Ska til BVC på tisdag så jag ska höra med dem. Tyvärr gör man ju ingenting. Det finns liksom inget de kan göra. Väldigt obehagligt är det iaf.
Skönt och se dig här igen Carizma, har tänkt på dig! Och bara gnäll, vi lyssnar! :) Kram