Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Vi som hade BF feb-09 del 5

vet inte ens hur jag får bilderna till mitt bildgalleri för korten verkar vara för stora

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Hur får jag bilden hit? Har lyckas förminska och lagt den i mitt bildgalleri

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    LillaLoppanT skrev 2010-11-25 21:30:20 följande:
    du behöver inte ens ha den i ditt galleri. Tryck bara på knappen längts ner där det står "ladda upp bild" Och så kan du bläddra bland alla bilder du har på din dator.
    Måste ha seg dator för det hände aldrig nåt när jag trycker där
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    mrsSoffi skrev 2010-11-26 11:10:46 följande:
    Jajjemen
    I måndags tittade vår lilla Tuva ut. Tog totalt ca 8 timmar från första värken till hon var ute.
    Gick fruktansvärt fort på slutet, och började få krystvärkar inne i duschen på förlossningen, Typ 5 minuter senare var hon ute utan någon som helst bedövning :-S
    Ett stort GRATTIS till er! Blir avis nu men det är blir väl februari snart med
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

När jag trycker på ladda bild så händer det ju inget

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Ska man bara trycka på "Ladda upp en bild" ? när man vill lägga in en bild? Händer ju ingenting då

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    SJ80 skrev 2010-12-02 10:22:54 följande:
    mrsSoffie: grattis till lilla Tuva. Vad skönt att allt gick bra!
    mmmiikaela: grattis till den kommande bebben!! Stackars lilleman som sätter i halsen, låter Inge vidare.

Hoppas det är bra med alla mammor o barn i tråden. Tänkte kolla med er om era barn går på potta!! Jag försöker sätta Oliver där, han sitter max en minut men vill inget mera sen. Men det kommer inget!!
    så gör Milton med! aldrig kommit ngt hittills. Medans storebror började sitta redan vid 9mån!
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Är alla "små" 09or inskolad på dagis? Jag håller på att skola in Milton och det känns inte alls bra. Idag var det bara kaos

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Får fan ångest för att lämna honom där. Är en till som skolas in som är helt galen.bara slåt och knuffar och klöser alla. Milton är livrädd för honom. Fröknarna hinner inte md.

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    LillaLoppanT skrev 2010-12-02 18:53:42 följande:
    Nej, vad jobbigt! Kanske den andra nya förstår efter ett tag att man inte kan bete sig hur som helst på dagis. Jag hoppas du talar om för fröknarna hur du och Milton känner inför den här andra pojken.

Lukas började i Augusti, och allt går hur bra som helst. Både han och jag älskar hans dagis. Jag har inget som helst att klaga på. Men tyvärr verkar det vara väldigt olika hur "bra" olika dagis är.
    Pojken förstår ingen svenska och knappt föräldrarna heller tyvärr
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5