Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Vi som hade BF feb-09 del 5

mills skrev 2010-04-18 15:47:27 följande:
    Lex går!!! Stappligt och inte så långt i taget men han kan och vill iallafall
    Vad roligt!!
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

catasita- När var det du hade BF?

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Här är det en till som gillar vagnar har haft dessa och köpt alla nya.
    emmaljunga edge duo-såld
    emmaljunga city jet-såld
    emmaljunga scooter-såld
    babytravel jogger enkel-såld
    scooter- har jag kvar
    babytravel syskon-såld
    emmaljunga-city cross-har jag kvar
    emmaljunga nitro-har jag beställt
    sulky -har jag kvar
    Har även en beg emmaljunga-00a som Emilio hade som dagis vagn men den har jag hos mina föräldrar nu så jag slipper dra med vagnen när vi åker dit. sulkyn står hos farmor

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    bocabo skrev 2010-04-18 21:08:54 följande:
    Mills: Vad roligt! Så kul att plötsligt se dom stappla iväg. När något nytt väl sker så går det med en rasande fart! Prins 06Oj det var en massa vagnar, får man fråga vilken du var mest nöjd med? Om du nu hade nån? Tänker för min egen del vad man ska skaffa till framtida syskon tänker då på duo/kombi vagn
    Dessa vagnar har jag haft med båda barnen. Dom som jag har kvar är jag nöjda med. Tycker city crossen är bra men har beställt nitron för att ha en smidigare vagn vår/sommar,dom har ju exakt lika sittdel också som jag tycker e kanon med helt neddragbar suflett. Så city crossen ska vara kvar. Hade tänkt sälja scootern men man får så lite för den så den är bra att ha kvar de få ggr emilio åker vagn också och om man vill ha med vagn på affärn så är scootern läät att ta med.

vad har du för vagn idag?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Catasita81 skrev 2010-04-18 21:40:36 följande:
    Oscar kom 21/2 i 36+3varför funderade du på det? *Nyfiken * 
    trodde det var du och carisma som väntade smått igen men då har jag blandat ihop,sorry
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    bocabo skrev 2010-04-18 21:49:11 följande:
    Ok, jag har tittat en del på city crossen, tycker emmaljungas verkar smidig. Vill nog ha en 4-hjuling i början. Den jag har/hade var ett helt okänt märke, som jag idag ångrar att vi köpte. Stor som en pansar vagn och tung! Sen är den klumpig att fälla ihop. Hade noll koll när vi köpte den. Den enda positiva var väl att man fick en massa träning av att köra den Men just nu anänvder jag Phil&Teds Sport vagn, den är jag supernöjd med. Använde du City Crossen i början som liggvagn? Hade du City Korgen eller en lift till isf? Funderar på vad som kan va smidigast, speciellt om man ska fälla ihop den i bilen
    Vi hade city korgen då den känns mkt rymligare än lift. Blev för trångt för oss i bilen med city korg då vi har hundbur så vi ficl lägga korgen i mitten  i baksätet ,hade vi haft mjuklift så hade den fått plats i bagaget. Hur bor ni då? Har man trappor att gå i så är ju mjuklift smidigast.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Carizma skrev 2010-04-19 12:13:39 följande:
    Jodå vi ska ha kvar våran enkelvagn,den är bra o ha kvar...ska te.x köpa till ståbräda till sedan är det tänkt när Leo är tillräckligt stor,dröjer dock ett bra tag till.Sen är det ju inte alltid man kanske har båda barnen med sig o då är det lite onödigt o ta syskonvagnen.Får se vilken modell det blir av syskonvagn sedan, har lite koll på blocket nu.Svårt dock o veta vilken modell som är bra o inte alltid det står mkt info.Jag vill ju ha en vagn man kan välja vilket håll barnen sitter åt,vill kunna ha barnen mot mig.Leo behöver ingen vagn på dagis då dom vilar inomhus men jag tar alltid honom i vagn dit ändå nu för att avlasta mig så mkt som möjlgt nu...
    Om jag skulle köpa syskonvagn idag så tror jag att jag skulle köpa teutonia s4 för den är vändbar sits och rörliga framhjul
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Catasita81 skrev 2010-04-19 14:03:38 följande:
    Nu blev jag ännu mer sugen  , men nej, inga syskon här än.. Hur många av er/oss jobbar igen, och hur mycket? Är pappan hemma, eller är barnen på dagis? Och hur gick inskolningen??Jag har fått det så otroligt bra, att jag får vara hemma ända till 5juli, men bävar redan för att börja igen..Då ska Calle vara hemma en månad och sedan köra inskolning på dagis. När det är klart ska Calle vara ledig fredagar, och jag är schemalagd ledig tisdagar.
    Jag är hemma och blir hemma till september efter miltons inskolning då. sen ska jag jobba halvtid året ut och efter nyår så blir det 75%,tänker inte jobba mera än det.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    mrsSoffi skrev 2010-04-20 16:39:00 följande:
    Jag jobbar inte, och eftersom nu nummer 2 är på jäsning kommer jag inte börja jobba förrän typ vår/sommar 2012
    GRATTIS! Fan vad roligt! BF? Nu blir man sugen. Hur många barn har ni nu?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Carizma skrev 2010-04-21 19:53:27 följande:
    mrsSoffi - Säger grattis igen här oxå Hahaha jag förstår din väninna, känner mig själv som en flodhäst just nu med min stora mage Min sambo o alla andra tycker den är superfin men ja.. ♥Själv är jag nu i v.31 (30+4) så har 65 dagar kvar♥. Kommer kännas som en dryyyyyg väntan nu fram tills midsommar...ska bli spännande o se om bebisen vill titta ut då
    Hur mår du nu? Hur är foglossningen?
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5