Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Vi som hade BF feb-09 del 5

bocabo skrev 2010-04-22 21:27:07 följande:
    Snö har vi så det räcker och blir över. Hade ett dump med snö i tisdags. Men nu är det sol igen. Hoppas det håller i sig, vill verkligen har bort den nu!
    var bor ni som har snö?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    mills skrev 2010-04-22 21:36:33 följande:
    Vi bor utanför Uppsala iallafall och här ska det fan inte vara snö nu
    känner ett par i Bjöklinge.
    vi bor i östersund occh vi är utan snö
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    MikaelaEriksson skrev 2010-04-23 07:54:13 följande:
    igår eftermiddag/kväll satt vi på barnakuten i 5 timmar.miliam vrålar av smärta (herpes innuti kroppen) och har gått ner ett halv kg på 2 dagar, endå gör dom ingenting :(((((((((((((((
    men huvva,lider med er. men vad är herpes i kroppen? Och hur får man det när man är så liten?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    mills skrev 2010-04-23 09:18:08 följande:
    Mikaela: Usch stackarn Vilka idioter det finns....någonting måste de ju kunna göra? Prins: Vad skojigt det kanske är mina grannar du känner
    vad då,bor du där? ett radhus område.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    MikaelaEriksson skrev 2010-04-23 21:35:04 följande:
    den herpesen han har är ungefär som vattkoppor, och de sätter sig på kroppen och innuti kroppen, han har haft det sen han var 3 veckor gammal och blev smittad av personal på sjukhuset!, förmodligen, kan väl inte säga att jag vet.. men eftersom varken jag eller sambon har det och han var inlagd som nyfödd så finns de ingen annan än personalen som kan ha smittat honom:(
    fy vad orättvist att personal som har det får arbeta med spädbarn då? Lider verkligen med er. kommer han alltid få ha det?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    mills skrev 2010-04-24 14:01:41 följande:
    Mikaela: Vi håller tummar och tår för lillplutten här...stackarn Prins: Hehe ja jag trodde du visste att jag bodde där eftersom du nämnde det Vi bor i villa i närheten av Björkvallen om du råkar veta var den ligger De enda radhus jag jag kan tänka på är Lindgårdsvägen...är det röda radhus?
    nä,chansade bara då du bodde i uppsala japp röda radhus och adressen känns bekant. vet ej vart björkvallen ligger
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Carizma skrev 2010-04-24 20:25:30 följande:
    Usch Leo har haft sån otur stackaren med magsjuka och nu tänder på g o hög feber, varit hemma i 1 vecka nu.Antar febern beror på tänderna men man brukar väl inte få så hög feber av det?Han hade 39,3 nu så blev alvedon o han slocknade sittandes innan vid 19:20...stackaren Äter dåligt men har nu börjat dricka mer iaf o det är ju huvudsaken iaf...
    de brukar ju ha hög feber vid magsjuka med. Milton började spy igår morse och varit super dålig,helt matt idag och hängt på bordet när vi satt honom i matstolen. Spydde ikväll igen och vi har nu tvingat i honom vätska så äntligen är han lite piggare och sitter och kollar i en bok nu
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Carizma skrev 2010-04-24 23:07:19 följande:
    Gjorde en jämnförelse mellan magen med Leo o magen nu i samma vecka & det e stor skillnad, magen är spetsigare denna ggn än sist www.familjeliv.se/hem/carizma/gallery/phpkswu...
    magen ser lite mindre ut denna gång och spetsigare
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Carizma skrev 2010-04-27 09:42:02 följande:
    Såhär ser vagnen ut som vi skaffat:www.familjeliv.se/hem/carizma/gallery/phpk5sr...En BabyTravel-09 köpte vi för 3500:-.Den va så otroligt mkt smidigare o köra än den vi har nu, jag gillade dom svängbara hjulen Personen vi köpte den av sålde av anledningen att hon väntade ett 3:e barn nu tätt så hon skulle skaffa trillingvagn ist:-PLeo fick provsitta o älskade den så det är ju possitivt
    Tycker dock det ser ut som en äldre modell. Har du bild på hur sufletten ser ut? Är den rund eller mera platt?
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5