Inlägg från: Barbella |Visa alla inlägg
  • Barbella

    Träffis **10**

    Det är i sista ropet nu, men jag vill kolla om någon eller några vill hänga med imorgon på en Första Hjälpen-utbildning och Hjärt- lungräddning som är riktad mot barn. Vi har fått sena avhopp och behöver fylla upp de sista platserna. Det är Röda Korset som håller i utbildningen och den är kostnadsfri. Man betalar bara sin del för lokalhyran som kommer hamna på 15-20 kr pp.
    Det är i min föreningslokal imorgon (lördag 20/3) i Kärra mellan ca kl 12-17. Inboxa mig om du är intresserad.

  • Barbella

    Om det är ok med dig Gravid, så kanske du kan fixa 2 st dessertpajer så tar jag Ullens pastasallad istället. Vi behöver nog vara 2 på just den posten. Jag kan dock höra med Soffan om hon kan ta någon post också.

    Lördag 10 april kl 18:00 i Barbellas föreningslokal
    Barbella
    Solaris
    Gravid74
    Soda74
    Calibo
    Stina73
    Tina Lisa
    Mia
    Amber
    Soffan

    Dryck med alkohol - Står var och en för som vill dricka det
    Kolsyrat vatten & kolsyrad dryck - Barbella
    (jag tar med min Sodastreamer med olika smakessenser)
    Kaffe -  Gravid74
    Te - Soda74
    Mjölk (1 liter) - Solaris
    Socker -  Mia
    Pastasallad (2 personer) - Amber, Barbella
    Paj (2 st) - Soda74 (vegetarisk), Calibo (ovegetarisk )
    Bröd - Tina Lisa
    Bregott - Tina Lisa
    Ost - Tina Lisa
    Dressing 2 st (olika smaker) -  Mia
    Bullar - Solaris ( Bakar vaniljsnäckor med mandelmassa i, hojta till om någon är nötallergiker, så skippar jag mandelmassan)
    Kakor - Tina Lisa
    Smulpajer med bär (2 st) och vaniljsås - Gravid74

  • Barbella

    Soffan hade glömt bort det här så hon var bokad på annat. Jag tar bort henne från listan.

    Lördag 10 april kl 18:00 i Barbellas föreningslokal
    Barbella
    Solaris
    Gravid74
    Soda74
    Calibo
    Stina73
    Tina Lisa
    Mia
    Amber

    Dryck med alkohol - Står var och en för som vill dricka det
    Kolsyrat vatten & kolsyrad dryck - Barbella
    (jag tar med min Sodastreamer med olika smakessenser)
    Kaffe -  Gravid74
    Te - Soda74
    Mjölk (1 liter) - Solaris
    Socker -  Mia
    Pastasallad (2 personer) - Amber, Barbella
    Paj (2 st) - Soda74 (vegetarisk), Calibo (ovegetarisk )
    Bröd - Tina Lisa
    Bregott - Tina Lisa
    Ost - Tina Lisa
    Dressing 2 st (olika smaker) -  Mia
    Bullar - Solaris ( Bakar vaniljsnäckor med mandelmassa i, hojta till om någon är nötallergiker, så skippar jag mandelmassan)
    Kakor - Tina Lisa
    Smulpajer med bär (2 st) och vaniljsås - Gravid74

  • Barbella

    Såg inte ditt inlägg TinaLisa. Synd att så många hoppat av. Risken är att jag kommer få betala för lokalen ändå eftersom jag bokat upp den. Lördagar är populära dagar och blir den avbokad i sista stund undrar jag hur de ställer sig till det.

  • Barbella

    Jag avbokar lokalen då. Blir det att jag får betala så får vi dela på det. Jag har inte lust att stå för den kostnaden.

  • Barbella

    Hedanefter kanske vi inte ska boka någon lokal (som kostar) då det ofta är ett ganska stort bortfall av olika anledningar. Som ni säkert förstår så kan man inte komma samma dag och avboka och slippa betala avgiften då lokalen är populär och de fått säga nej till många som velat boka denna dag.

  • Barbella
    Måndag 17 Maj från kl 10:00 fika/ lättlunch hos Solaris
    Solaris & barnen
    UllenK & barnen (ALLA)
    Barbella & barnen
  • Barbella

    Jag kommer lite senare då jag har ett möte med banken kl 10, men jag har redan pratat med Solaris om detta.

  • Barbella

    Onsdag 14 juli, från kl 12:00 - Lekträff på Plikta
    Barbella & barnen

    Torsdag 30 september kl 18:30 - Fika och klädsnack ("nytt" märke) hos Barbella
    (inboxa för mer info)
    Barbella

  • Barbella

    Jag vill bara förtydliga, det är inget jag håller i hemma hos mig. Jag har slutat med det nu när mitt vanliga jobb snart tar vid

    Stina - Jag kommer ha häcken full. Jag vill gärna träffas men får se hur mycket tid och kraft renoveringen tar.

Svar på tråden Träffis **10**