Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tack Maggan!

Ang. badkläder har jag sett att KappAhl har fått in!

• Hallontårta
    Lalalong skrev 2010-03-06 08:42:09 följande:
    I butiken jag kikade fanns bara Windstopperoverallen i ljusrosa och ljusblå. Kollade hemsidan och där finns den visst i svart också. Färgerna på den rosa och blåa ser dock finare ut på nätet än på riktigt.... på webben ser det nästan ceriserosa ut, men i verkligheten är den fisrosa. Någon turkos har jag aldrig sett, den skulle jag kunna tänka mig!
    Nej, den är inte svart den är mörkblå (står också på sidan) Den tycker jag är jättefin, synd att grabben är för stor för en sådan ;>
  • Hallontårta
    Lalalong skrev 2010-03-06 09:19:33 följande:
    Jo... men det står även att den blåa är turkos och det är den inte i min värld i alla fall. Jag klistrade in en länk på vad som är turkost enligt mig och det är inte i närheten av overallens färg.
    Det finns olika nyanser av allt, för mig är Lindex overall också turkos.
  • Hallontårta
    Lalalong skrev 2010-03-06 10:41:35 följande:
    Jag har luskat lite med hjälp av min kompis. Hon tycker också att overallen är turkos. Men när jag visar en bild på något annat som på min dator är precis samma färg som overallen, så säger hon att det är inte lika! Så det verkar mer vara någon konstigt på hur overallerna gör sig på min skärm... Så Jag ser overallen som blå... det är helt sant
    Sant, skärmar visar olika.
    Har du sett overallerna i butik?
  • Hallontårta
    Buttelina skrev 2010-03-12 10:39:26 följande:
    nja alltså dom blir ganska luddiga fort
    Luddiga? Jag har tvättat sonens flera gånger, möjligen är den multifrukt med vit bakgrund lite matt i färgen, annars tycker jag att de fortfarande är fina!
  • Hallontårta
    finelinan skrev 2010-03-12 12:36:19 följande:
    Jag tror jag väljer att bara läsa din åsikt. =) Men vågar nog inte tvätta de kläderna här hemma ändå. Antingen får de skickas med till min mamma som tvättar vår vittvätt eller så får det bli handtvätt. Tvättar rätt mycket av sonens kläder för hand. Favoriterna iallafall.
  • Hallontårta
    Buttelina skrev 2010-03-12 16:27:07 följande:
    ja jag tycker dom blev ganska luddiga snabbt!! men det gäller mest leggingsen, de andra kläderna är bra! men leggingsen är lite annorlunda i kvaliteten och inte så bra
    Ok, dessa har jag inte köpt
  • Hallontårta
    Lejån skrev 2010-03-13 22:10:30 följande:
    Vet inte exakt men ca 86 cm och 13 kg skulle jag tro. Länge sedan vi mätte.
    Samma som min! Jag köpte 92
  • Hallontårta

Men fasen vad det retar mig att de har dubbelstorlekar nu!!! :( :( Sonen kommer ju inte kunna ha några kläder alls från Lindex längre!

• Hallontårta

Ååååh idag har jag fyndat!! FIX-overallerna var på rea nu och nedsatta till 499:- så anv. jag 30% på ett ytterplagg på det. Så det blev 350:-

Men så var jag tvungen att lämna tillbaka de tighta jeansen, turkosa. Sömmen i grenen hade gått upp. Så fanns inte storleken kvar. Inte lika roligt dock, jag gillade de jeansen! :(

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11