Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ByggareBob skrev 2010-03-19 19:25:05 följande:
    Fast det här är lite märkligt och iof inte första gången jag stöter på det. Jag köpte fixjacka-termobyxa på rean, frågade om det gick att använda rabatten men det gick inte...Lite lotteri det där verkar det som...
    Men man ska kunna använda deras rabatter även på reavaror, det är sällan det står på dem att man inte kan göra det.
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-03-19 19:56:57 följande:
    Fast det står ju på kupongen "kan ej kombineras med andra erbjudanden " så egentligen borde den inte gälla på rean
    Brukar det inte stå så annars? Hade för mig det. :> Annars hade jag tur!
  • Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-03-19 21:04:28 följande:
    Ja jag lyckades oxå få med en reavara med koden häromdagen     men när det står  så så borde det inte  funka .... konstigt men bra

Jag var nu och skulle kolla de badkläderna med tröja och byxa för killar, med en apa på magen. Men de fanns inte i butik?! Det fanns hur mkt som helt till tjejer och ett fåtal badbyxor för pojkar.

För er som är intresserade, nu rear de ut alla vinterkläderna.
  • Hallontårta
    Hejpådig skrev 2010-03-20 12:26:29 följande:
    mitt lindex hade halva priset på äpplekläderna nu, blev att fynda =)
    oj, det hade inte mitt. Konstigt att de rear dem så tidigt?!
  • Hallontårta
    Karl Fazer skrev 2010-03-20 21:40:44 följande:
    Förstår inte personer som påstår att man inte behöver galonkläder om man har skalkläder. Är ni aldrig ute när det regnar mycket? Vattentäta jackor duger inte om det regnar mycket, då krävs det galon. Det vet dagis tack och lov! Har själv vattentät jacka från Didrikson (som heter regnjacka dessutom!) och är man ute och går när det ösregnar så blir man blöt. Bara galon är helt vattentätt.
    Vi hade fixen hela förra sommaren, även i ösregn. Han blev inte alls blöt i den! Jag har för mig att fixen har lika hög vattenpelare som galon?

Däremot, som någon skrev tidigare, kan det vara bra med galonbyxor om det är väldigt lerigt ute, för att slippa smutsa ner byxorna allt för mkt :>
  • Hallontårta
    Thegran skrev 2010-03-21 19:31:36 följande:
    3 av de 86 fotona vi fick med oss hem på skiva finns nu i fotoalbumet här på min fl sida. kan tillägga att de inte är redigerade, så det lilla kexkladdet på klänningen ska försvinna innan framkallning ;)
    En sådan söt tjej!!! Jättefina bilder!
  • Hallontårta

Tack för era svar! Inte så kul med en prassel-jacka kanske, även om den är snygg :) De enfärgade finns bara i rosa och turkos, det kanske kommer ut fler av dem senare. Men jag gillar inte de där reflexblobborna på ärmen, så har inte de tidigare jackorna haft :> Jag såg inte ens att de var "sommarjackor", de ser ut som skidjackor...men jag har iofs bara sett dem nu på webben så de kanske ser annorlunda ut i verkligheten.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11