-
den funkade ej för mig, men däremot 8697, ger oxå 25%Tullemi skrev 2010-03-03 09:24:17 följande:Nää, inte vad jag kan se. Det ser ju ut som ett vanligt massutskick - ja till H&M kunder då. Har aldrig använt rabattkoder på H&M så jag vet faktiskt inte om man fyller i nåt kundnr? Du får testa .
-
http://www.familjeliv.se/Hem/charmmiss/galleri.php
fyndade dessa på stadium. skaljacka med vattenpelare på 3000 169kr
vindtät mössa 25kr
fodrade stövlar för 40
köpte likadant set till stora tjejen oxå, förutom gummistövlarna då de bara fanns i st 21 -
här kommer bilden
allt är av märket everest
-
de hade rea på lite allt möjligt, everest vintejackorna kostade tex 250 kr täckbyxor 169krMajMamman08 skrev 2010-03-03 21:22:50 följande:Charmmiss: Vilka fina grejer du köpt=) Kostade saker de? el va de rea på just de?i frölunda torg.2 små prinsessor skrev 2010-03-03 21:23:57 följande:vilket fynd! får man fråga vilket stadium det var?
-
de var jättefina, men jag hade redan köpt didrikssons jacka till nästa vinter till stora tjejen, och lillan kommer att ärva stora tjejens Fix 3i1 jacka, som är använd typ 3ggr.h80 skrev 2010-03-04 07:27:23 följande:Jag köpte everest vinterjacka för 250 igår (Malmö)
annars hade jag slagit till. -
coop har abeko regnställ till halva priset, 199kr
-
jag såg erbjudandet i flygbadet som de skickade ut, antar att det gäller t.o.m söndag.maadicken skrev 2010-03-24 17:32:25 följande:tack för svar om regnkläder får bli en tur till coop och kika där oxå då. för kan jag få abeco till samma pris så väljer jag nog det. var det bara erbjudande denna veckan? magsjukan kom på besök här i natt, så vi får väl se om jag hinner dit...
annars såg jag även att ellos hade en hel del regnställ på rea
http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=41809
själv köpte jag hello kitty regnställ till mina tjejer från ellos. 250kr med 50% rabattkod. ingick även en avtagbar fleecejacka.
Ser inte dem på sidan nu så de är nog slut. -
där rök det köpstoppetAnna i Skåne skrev 2010-04-13 13:19:58 följande:½ reaprisetpå hemsidan. Men knappt någrakläder kvar....
någon som vet om det är i butik med? -
fyndade oxå på lindex, blev 2 lilla my tunikor samt en basic vit tröja till lilla tjejen. en vit/turkos blommig tunika samt fix 2 delat i plysch till hösten till stora tjejen. Till mig blev det en ljusblå klänning som fanns föra året, för 40kr och lite strumpor.
allt för ca 400kr -
var på lindex idag och jag håller på o bli tokig.
Skulle reklamera en klänning som jag köpt till dottern, det var ok, solklar reklamation.
Men när hon skulle föra över pengarna tillbaka till mitt kort så säger expediten att kortet är spärrat och jag måste klippa isär den framför dig.
Det kan inte stämma säger jag, eftersom att det är mitt kort och jag har inte spärrat den. Det sket hon i o klippte isär den. Ringde genast upp min syster som jobbar på den banken, o hon tyckte det var helskumt men kunde inte se något då hon inte jobbar helgen utan jag fick ringa spärrservice, och dom sa att det stämmer inte kortet är inte spärrat, och saken är den att hon gjorde inte ens en transaktion från mitt kort då det var hon som skulle föra tillbaka pengarna. Så killen på spärrservice skrattade och tyckte det var helkonstigt.
Själv var jag skitförbannad, då hon tar mitt kort kl 10.30 en lördagsmorgon vilket betyder att jag blir utan pengar hela helgen då banken har stängt och det lär ta ytterligare en vecka innan nya kortet kommer.
Jag gick iaf tillbaks till butiken och bad henne meddela butikschefen att ringa upp mig på måndag då hon jobbar. För något jäkla fel är det med deras kassasystem
I´m pissed off kan man säga!