Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Snorky skrev 2010-05-14 11:28:35 följande:
    Man kan alltid använda kupongen både i webbutiken och vanlig butik. Man kan även använda två kuponger i butik om man fått två, dvs en på mailen o en i posten. Det svaret har jag fått från kundtjänst för länge senSystemet säger aldrig ifrån, men de kan gå in och granska och ser ju då hurk ic många kuponger man använt.
    vad lustigt, och mitt svar från kundtjänst var att man endast får använda erbjudandet en gång, oavsett om du  fått det på mailen eller hem eller om det finns en internet kod
  • charmmiss
    Skytten75 skrev 2010-05-23 21:34:46 följande:
    Är det någon som vet om man får byta bikini på Lindex? Köpte en där i måndags. Men var i Ullared igår och hittade två där i stället.
    om trosan är plomberad så får du byta.
  • charmmiss
    Skytten75 skrev 2010-05-24 11:58:59 följande:
    Tack för svaret! Ibland skulle man själv haft en sån apparat hemma.
    glömde skriva att barn badkläder går att byta utan plombering, bytte storlek på en bamse baddräkt idag som inte var plomberad.

fyndade lite på rean idag, det var t2b1 på rean då det var ombyggnad i butiken. sen fick jag 25% på det.
    hittade lite bamse tröjor och mumin tunika.

måste rekommendera denna tunika till er med mindre barn, köpte den grönrandiga till dottern, vill egentligen ha alla 3 färger men de andra var slut, den är ursöt på med ett par gröna leggings till, bra dagisplagg o perfekt pris nu med 25%

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7657848&styleid=7657834&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
  • charmmiss
    LoveDaphne skrev 2010-05-24 13:38:22 följande:
    charmmiss vilken butik hade ombyggnad? Den tunikan har jag kikat på men kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa.När jag tänker efter rör det sig inte om många kronor men men..
    det var i frölunda torg, fanns mest små babyplag och massor av denim overaller.
  • charmmiss
    star67 skrev 2010-07-19 11:20:14 följande:
    någon vet om de hära baddräktar har reat?? vi hade i vår butik några st kvar i stl 98/104 men efter några dagar de var helt slut, så vet inte om de har reat eller är slutsåld.

www.tradera.com/Baddrakt-stl-98-104-Lindex-Sh...#pic
    jag köpte dotterns på ord. pris. och hade letat efter den i flera butiker då den var slutsåld. så den hann nog bli slutsåld innan den reades
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2010-07-30 15:47:39 följande:
    Såg nu att länken krånglar..En Brio dockvagn med Hello Kitty är det iaf
    den var jag nära att köpa. men har ingen plats för en till dockvagn, den var jättesöt.
  • charmmiss

maggan75

vilket snyggt pippi set du hittat, vad fick du betala för tunikan och de matchande leggingsen?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11