Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

maggan75 skrev 2010-07-30 22:30:19 följande:
    Tack jag har kikat på det förut men inte köpt så nu passade jag på, det fanns massvis av dem på mitt åhlens

klänningen 64,50 tunikan 79,50 tightsen 54,50
    vilket åhlens har du?  här fanns de inga, har sett de innan rean, men de sålde nog slut redan då.
  • charmmiss
    maggan75 skrev 2010-07-30 22:40:05 följande:
    om jag hinner i helgen kan jag ta en kik ........ vilken strl isf och vad ??
    har inboxat, glömde skriva att det gällde de randiga leggingsen med tunikan
  • charmmiss
    Ruso skrev 2010-07-30 23:50:05 följande:
    Tänkte att det var den!! Såg den på rea i går, hade det varit halva reapriset hade jag köpt bums till lilla sondottern som snart fyller 1 år!! Varför hade jag så otur i går?????
    sondottern?
  • charmmiss

jag var oxå en sväng på åhlens idag, och lustigt nog så hade de hängt fram de pippi kläderna som jag ville ha och som maggan75 var så snäll och köpte åt mig, fattar inte vad de hade gjort av dem innan.
    blev iaf två pippiklänningar samt två par pippi strumpbyxor.

• charmmiss
    mollan nu skrev 2010-09-12 21:12:48 följande:
    8843 ger 20% på barn, funkade i går för mig och kompensations rabatt 50:- är 1304, men den får du kanske inte igenom
    tack så mycket. komp rabatten vågar jag inte använda, vill inte bli spärrad från sidan
  • charmmiss

ingen som vet hur HMs barnskor är i storlek, tänkte köpa skinnbootsen att ha som finskor till mina tjejer..
    det blev 159kr efter rabatten, vilket kap, undrar bara om de blir för klumpiga till min yngsta tjej som blir två i nov.

• charmmiss

ok, har inte sett dem IRL, men de kommer inte användas så mycket, har redan köpt tre par skor till stora tjejen. två par finstövlar och ett par kavat till vintern. Tänkte skorna skulle vara tuffa till hennes svarta skinnjacka från HM.
    diechmann vet jag inte ens vad det är

• charmmiss
    Tindrisen03 skrev 2010-09-13 09:41:15 följande:
    Hade motsvarande förra året till min 3 åring och de va jättebra. Var otroligt skeptisk innan då jag verkligen avskyr skor och stövlar som ej är i riktigt skinn annars. Dessa användes dock inte vardagligen på dagis och så men en hel del till fint och de ser ut som nya fortfarande. Sköna tyckte hon att de var också och gillade dem verkligen.
    vad bra, då behåller jag beställningen på dem. Synd bara att innermåttet inte står på dem, hennes fot är 15 cm, chansar på st 26 då.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11