Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Värdelösa FL till att ha sökfunktion!! {#lang_emotions_yell}

Nån som har länk till rabattkods listan?

• ÖNadja
    Buttelina skrev 2010-03-12 10:39:26 följande:
    nja alltså dom blir ganska luddiga fort
    Nä, vad tusan!

Jag lyckades ju komma över den turkosa med äppel/päron och den randiga igår! slank även med byxa och body till kommande..  {#lang_emotions_dreamer}
  • ÖNadja

Är det nån som hunnit tvätta en turkos "multi äppel" tröja?

Jag tvättade sonens idag och när jag tog ut den ur tvättmaskinen så stank den! Jag hann bara öppna luckan och börja dra ut all tvätt när doften slog emot mej, och jag kunde snabbt lokalisera doften till den tröjan. Luktade typ kemikalier.
    Nu när den har torkat luktar den dock ingenting eller iaf inte lika starkt..men ja blir ju suspekt av att använda den när den luktade sådär..  {#lang_emotions_undecided}

• ÖNadja
    Skytten75 skrev 2010-03-17 11:14:33 följande:
    Köper ni ny vårjacka varje år i en ny större storlek? Tex om barnet hade förra året 92 men har 98 nu. Eller köper ni varannan större storlek? 92 och sen 104? Så de kan ha kläderna längre.
    Förra året köpte jag 92 i vårkläder, 98 i vinterkläder och nu i vår 104. Jag vill ju inte behöva köpa en uppsättning nu och en till hösten. {#lang_emotions_wink}

Jag har beställt vårkläder från lager157, dom beställde jag faktiskt i stl 110 !! dom har bara hela storlekar och är smala och rätt så små i storlek. Sonen är 92 lång, dom är lite stora men alldeles lagomt för stora, han kommer lätt kunna ha dom hela hösten också. {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja
    lindis79 skrev 2010-03-17 11:24:17 följande:
    Önadja Har du beställt jeans från lager 157?
    Nej, de har jag inte.
    Beställde ofodrad överdragsbyxa, vindjacka, gummistövlar, regnvantar och fingervantar. {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja

Hjälp!

Nån som har tips på vad jag kan ha till Villervallas oranga velour byxor? Har köpt storlek 56, har BF om en vecka och har ingen aning om vad jag ska ha till!!

Hade tänkt mej en hel svart body men det går ju inte att få tag på. Hade tänkt mej typ lindex priser. {#lang_emotions_dreamer}

Har även en Moonkids sparkdräkt i orange/röd randig som jag inte heller vet vad jag ska ha under, även den i stl 56.

• ÖNadja
    Men "gulle dä"! Dom på Tradera va jätte söta!! {#lang_emotions_smile}

Den kortärmade VV bodyn är ju sååå snygg, men här är det nog inte riktigt värme för kortärmad på nykläckt riktigt än. {#lang_emotions_dreamer}
    Är det orange i den långärmade? Försökte lista ut idag om det va orange eller gult? {#lang_emotions_undecided}
  • ÖNadja

Butte: glömde ju svara på frågan..  {#lang_emotions_dreamer}

Vi har inte kollat, men jag tror starkt på att det är en liten lillebror som kommer att kika ut. {#lang_emotions_smile}  Har du nåt namn förslag passande till Elvis så får du gärna hojta till, här står det i princip still! {#lang_emotions_wink}

• ÖNadja
    Buttelina skrev 2010-03-22 19:36:46 följande:
    aaron kanske jag tror det är en tjej såå nära bf nu du måste lägga in en bild när hon kommit
    haha! ja, du är inte den första som säger Aaron. {#lang_emotions_smile}

Tippar på att det är nog du och 3-4 till som gissar på tjej, resten säger pojke. Men snart får vi ju reda på svaret. {#lang_emotions_laughing} Självklart kommer det upp bilder på lillfisen sen. {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja
    Karl Fazer skrev 2010-03-22 20:56:32 följande:
    Fördelen med funktionskläder är att de klarar mer vatten än "vanliga" ytterkläder. MEN Pops funktionskläder eller fix för den delen är inte helt vattentäta. Bara galonkläder är helt vattentätt. Oavsett hur dyra funktionskläder man köper behöver man även ha galonkläder, i alla fall om barnen är på dagis och är ute. Hemma kanske man går in om det regnar mycket...
    Ja håller inte riktigt med dej. Visst, galonkläder är det enda som är garanterat vattentätt. Men köper man bra funktionskläder med 10 000 i vattenpelare så blir dom aldrig blöta, dessutom andas dom kläderna vilket galon inte alls gör.

Däremot så slits funktionskläder på ett annat sätt än galon. Och tvättar man funktionkläderna så måste man tänka på att impregnera dom igen. {#lang_emotions_wink}

Vi hade en Reima våroverall förra våren och hösten, han var aldrig blöt eller fuktig fast vi va ute i spöregn och lekte. {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11