-
då lär det nog börja på fredag, bara för att ja ska till stan på torsdag.star67 skrev 2011-01-11 23:19:36 följande:japp det var fredag 15 /1 föra året.
-
haha, jag vet inte.passau skrev 2011-01-12 08:45:30 följande:vilken affär pratar vi om?
Jag pratar iaf om Lindex.
Nån som vet när Åhlens ska börja?
Vårat närmaste åhlens ska stänga så dom har 30% på hela butiken nu, var där i måndags och det var rätt så urplockat redan. Men 30% på åhlens ord priser (kläder) tycker inte jag är så mycket att hurra för. 70% på julsaker är däremot inte så dumt. -
Jag ringde på Lindex idag och fråga, och jag blir så less på deras svar.
"Nu är det 2f1 på strumpor bla bla bla. Nä, vi vet inte om det blir 2f1 på resten vi har redan så låga priser. Nä, vi vet inte om dam brukar vara före barn, det är olika från år till år."
ååhh..
Dom kan väl ändå, som på pop, svara hur det iaf brukar vara även om dom inte kan lova nu för i år! -
på tal om pyjamas hittade jag 2 pack kortärmade pyjamasar för 40 kr!virknålarna skrev 2011-01-12 18:20:30 följande:Var på kappahl idagoch det fungerade med medlemskort och utan sms. Köpte 4 pyjamaser till yngsta sonen, 180 kr, en till stora dottern 70 kr och strumpor 10 kr/st. Annars var det väldigt dåligt, jo jackor och termobyxor fanns en hel del
-
sista dagen imorrn.AnkiFalun skrev 2011-01-12 21:06:27 följande:
Gäller halva rea priset även imorrn på kappahl?
-
Va på tredje kappahl idag och kom hem med lite tröjor och haremmjukisar till sonen. Det är kul ätt komma hem med tröjor för 25 kr/st!
Har rekat läget på lindex i alla tre butiker i olika städer, och tyvärr är det ingen som är värt besväret att åka dit för 2f1, dom har ju bara pyyyyytte smått, tomtekläder och julklänningar. Men jag är gode så nöjd med min kappahl shopping.
Köpte bla en jätte fin vinterjacka till dottern, rosa/blå/vit randig i stl 86 för 125 kr till nästa vinter. -
nån som vet är åhlens startar?
-
Nån som vet om Åhlens har startat halva rea priset?
-
Nån som vet när åhlens börjar och när pop sänker till 70%?
-
Är det nån som skrivit ut 50 kr kupongen på lindex och använt flera stycken?