Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tvillingmamma2007 skrev 2010-03-22 21:21:52 följande:
    På torsdag ska ett av mina lindex ha nån kväll med 25% rabatt, mår dock inte så super med mjölkstockning och infektion och en nyföding att ta hand om meeeeen skulle behöva köpa galonisar till dagis och lite annat smått och gott så får se hur jag gör. Nån som sett om Lindex har några egna/outwear galonisar i år? Så dumt att BAmse bara finns i en killfärg då jag vill ha olika till mina twins. Har haft deras stjärngalonisar i två säsonger nu men nu blir de för små så jag behöver nya.
    Kan rekommendera att kika på www.lager157.se där har dom galonset för 200 kr och frakten tror ja är på 50 kr.  {#lang_emotions_smile}

(inte min butik)
  • ÖNadja

Jag har aldrig använt Lagers kläder, det är första året jag köper dom. {#lang_emotions_smile}

Såg igår att dom även fått in fodrade galonställ för 250 kr!  {#lang_emotions_surprised}

• ÖNadja
    Pixxi skrev 2010-05-12 15:01:48 följande:
    Fick just en rabatt kupong på 25% på helt köp
    ingen kod som du kan dela med dej av..?  {#lang_emotions_dreamer}
  • ÖNadja

La precis in en beställning. {#lang_emotions_smile}

Det blev 2 t-shirts, 2 bodys, 3 harembyxor, 1 joggingbyxa, 1 "romper", 2 tröjor till mej och en väska!

ca 51,50 kr / st

{#lang_emotions_laughing}

• ÖNadja
    Tensia skrev 2010-08-02 20:47:15 följande:
    är det nån som har koll på när kappahl kommer ha halva reapriset??
    för ett tag sen när jag var där så hade dom ta 3 betala för 2 och nu hade de "bara " vanlig rea =(
    Ja ringde dom idag, och just nu va de halva rea priset på herr. Dom får veta måndagar sa hon så i veckan blir de då ingenting.
  • ÖNadja

Alla ni som handlar på rean. Vad köper ni?

Köper ni kläder som dom ska ha nu sista tiden av sommaren? Försöker ni hitta höst/vinterkläder eller köper ni till nästa sommar? Vad handlar ni mest av?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11