Inlägg från: fritzie76 |Visa alla inlägg
  • fritzie76

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag vill ha rabattkod nu!!!!! 30% på ett köp hade varit såå bra, men det blir det ju nog inte tyvärr......

Ska köpa jacka till tösen och regnkläder till båda och det är ju så mycket pengar som ska ut.

• fritzie76

Ska jag köpa den rosa FIX-jackan eller en rosa från KappAhl.....svårt att bestämma mig. Vill nog egentligen ha FIX-jackan, men hon har en rosa vinterjacka, kanske lite tråkigt med rosa igen....BESLUTSÅNGEST!!

Är det någotn som vet hur Bamseregnkläderna är i storleken. Dottern är 92 cm lång, ska man ta stl 98 då?

• fritzie76

Lejån: Jo det är klart att jag kan köpa en annan färg men känner inte riktigt för röd heller.... Vad köpte du för färger på jackorna?

Hm då kanske 92 också är för stort i regnkläderna.....svårt.

• fritzie76

Jag funderar på den på KappAhl den är ju cerise....men FIX vet man ju är bra....

• fritzie76

Nu har jag gjort två beställningar och andra gången så var koderna kvar så jag fick rabatt igen...undrar om det går eller ordern bli makulerad??

• fritzie76

Är man helt ute och reser om man köper den röd/rosa jackan på Lindex som då även är tänkt att ha som dagisjacka? Den är ju inte vind- och vattentät som alla pratar om.

Det är väl i och för sig bra att jackorna är det MEN om det är regn så kan man ju ta regnjacka utan på, eller?? Min erfarenhet är att när det regnar så tar vi på regnjacka även om vi haft FIX-jackorna och så gör de på dagis också....

• fritzie76

Ruso: Jo jag kan hålla med om att det kanske låter konstigt men på dagis tar de regnkläder över FIX-jackan och nu på vintern över FIX-overallen. Det enda som jag tycker är bra med det är att regnkläderna blir smutsiga men inte overallen. Nu blir de så smutsiga av all grus och gyttja som är på gården.

• fritzie76

Har ni en eller två jackor till era barn? En på förskolan och en finjacka t ex?

• fritzie76

Jag fick hem en overall nu från HM till dottern, hon är 95-96 lång så jag beställde en 104 men den är STOR! Tror att jag måste skicka tillbaka och ta en 98 istället.  Så svårt det är hem storlekar på overaller tycker jag...

• fritzie76

Jag hade lagt en beställning i helgen men den var inte plockad än....så jag tog bort den och la in en ny med 20% rabatt

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11