För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Måste fråga vad ni om Fix gröna jacka till en 5-årig pojke? Jag tycker den är fin men är ändå lite tveksam....
Måste fråga vad ni om Fix gröna jacka till en 5-årig pojke? Jag tycker den är fin men är ändå lite tveksam....
Om det är den finaste eller inte Det ska stå vad ni tycker om den. Har tittat på en grå jacka på HM också men det är kanske roligare med lite färg.
Ni som köpt FIX-jacka till era pojkar, vilken färg har ni köpt?
FIX-jackorna är fina....men ska jag ta en blå eller grön.......
De är väl stora i storlekarna? Ska man ta en stl 122 till en pojke som är ca 116 cm?
Hur är Lindex softshell-jacka, deras eget märke Out door?
Ska ni köpa/har köpt vårjacka på Lindex? Vilken köpte ni?
Hur är jackan som kostar 299 kr och finns i röd, rosa och grön? Är det bättre att ta en av FIX-jackorna? Är lite trött på den rosa då vi haft den färgen på de senaste jackorna. Men kanske den rutiga.
Funderar på den rutiga FIX-jackan till dottern men vet inte om jag tycker den är lite för stel. Vad tycker ni om den?
Är den rutiga jackan också stor i storlekarna?
Tycker nog egentligen också att den rosa är finare än den rutiga, men lite tråkgit är det att ha samma färg som vinterjackan. Är lite velig om vilken jag ska köpa. Funderar också lite på KAX-jacka från KappAhl, men nu när jag har 30% rabatt på Lindex blir det nog en jacka därifrån.....bara jag kan bestämma mig
Jag tyckte också den rutiga var för plastig. Så det får nog bli den cerisa ändå.
Funderade först på den andra jackan, inte FIX, som kostar 299 kr. Finns i rosa, röd och grön. Men den är kanske inte lika bra mot framförallt vind. Har ändå regnjacka på om det regnar så inte så noga att den är jättetålig mot vatten.
Är det fortfarande så att man får gå ner en storlek i FIX-jackan? I vinterjackan har dotterna stl 92 men i andra kläder har hon 98/104.