Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jag har inte kommit in på lindex hemsida varken nu eller igår... någon annan som har samma problem?

Någon som köpt någon vårjacka till tjej i 92 än?

• Pigelinen
    fritzie76 skrev 2010-03-16 15:26:14 följande:
    Lejån: Jo det är klart att jag kan köpa en annan färg men känner inte riktigt för röd heller.... Vad köpte du för färger på jackorna?Hm då kanske 92 också är för stort i regnkläderna.....svårt.
    jag håller på dig, vill inte heller ha röd jacka. dottern har en rosa (fr GeKås) och jag vill ha ytterligare en jacka, är sugen på en lila men hittar ingen...
  • Pigelinen

Vi fotade vår dotter i en helvit tunika och ett par jeansleggins. Bakgrunden var vit men det blev super duper fint. Jag hade med andra kläder för att byta men fotografen (en atelje) tyckte att det var finast med vitt. Kan ta ett kort på tavlan (vi köpte en förstoring) och lägga in om du vill se?

• Pigelinen
    Thegran skrev 2010-03-20 12:50:42 följande:
    tack, kikade :) Jättefint kort!Men, har man inget tillbehör (som baljan i ert fall) blir det kanske tråkigt med bara vitt.Vi kör med jeansklänning :) 
    Blir nog jättefint! Du får visa sen
  • Pigelinen

Skriver här då jag fick fråga i bildtråden vad jag gjort med dotterns bondgårdsklänning eftersom den är så urtvättad... hon har använt dem massor.

Dock äter hon själv vilket innebär att det går åt MYCKET kläder just nu, och eftersom denna varit favvo så är den tvättad MASSOR av gånger. Men jag följer alltid tvättråden och vänder dessutom kläder utochin för att bevara.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11