För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
jag har inte kommit in på lindex hemsida varken nu eller igår... någon annan som har samma problem?
Någon som köpt någon vårjacka till tjej i 92 än?
jag har inte kommit in på lindex hemsida varken nu eller igår... någon annan som har samma problem?
Någon som köpt någon vårjacka till tjej i 92 än?
kommer fortfarande inte in på deras sida... någon som kan länka en sida som itne är lindex startsida?
Dotterns jacka som hon har fr GeKås kostade 149kr och den hade hon hela hösten och kommer ha i vår igen. Om de inte håller så får man väl reklamera dem Så tänker jag!
Vi fotade vår dotter i en helvit tunika och ett par jeansleggins. Bakgrunden var vit men det blev super duper fint. Jag hade med andra kläder för att byta men fotografen (en atelje) tyckte att det var finast med vitt. Kan ta ett kort på tavlan (vi köpte en förstoring) och lägga in om du vill se?
jag la in kort i bildtråden
Skriver här då jag fick fråga i bildtråden vad jag gjort med dotterns bondgårdsklänning eftersom den är så urtvättad... hon har använt dem massor.
Dock äter hon själv vilket innebär att det går åt MYCKET kläder just nu, och eftersom denna varit favvo så är den tvättad MASSOR av gånger. Men jag följer alltid tvättråden och vänder dessutom kläder utochin för att bevara.