Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Thegran skrev 2010-03-21 19:31:36 följande:
    3 av de 86 fotona vi fick med oss hem på skiva finns nu i fotoalbumet här på min fl sida.kan tillägga att de inte är redigerade, så det lilla kexkladdet på klänningen ska försvinna innan framkallning ;)
    Underbara bilder på en underbar liten tjej!
  • Pigelinen
    anette 81 skrev 2010-03-23 18:52:14 följande:
    Abeco regnställ köpte jag på gekås i ullared.
    Har en billd under Ullared i mitt galleri på ett av de fodrade regnställen fr GeKås. Priserna låg på 199-229kr.
  • Pigelinen

En fråga till er som testat KappAhls vinterjacka, är den bra? På vintern allså? Det stod 5000 i vattentätthet eller vad man säger. Jag hitta den på en rea snurra idag så jag köpte inför nästa vinter Har även hittat en Didrikson overall (i en annan butik) som jag köpt till nästa vinter.

Knappt halva priset st för plaggen. Någon annan som är så knasig somjag som redan köpt tillnästa vinter?

• Pigelinen
    Evve81 skrev 2010-03-28 21:33:30 följande:
    Så gör jag med nästan alla kläder till barnen Jag handlar OFTAST på rea och sedan får barnen ha det sedan!Jag har ju köpt st 128 på en fix jacka till dottern nu så det blir spännande att se om den är för stor när den kommer
    Någon som har erfarenhet av Kax vinterjackor? Är de så bra som de ser ut.

Ska till Gekås nu på onsdag så just nu ligger jag lite lågt med inköp tills jag varit där.
  • Pigelinen
    h80 skrev 2010-03-29 13:13:49 följande:
    Var på lindex idag o skulle lämna tillbaka en overall som jag hade köpt i webbshoppen (med 30% på ytterplagg o 10% på allt rabatten) När jag stog i kassan så frågade hon om jag inte ville ta nått annat o flytta över rabatten. Så jag tog de rosa muddjeansen o fick 40% på dom :) Hade tänkt att använda dom som vanliga byxor, hoppas de funkar. Sen var jag inne på hm o skulle byta det som jag hade köpt igår (hade köpt fel storlek, så jag skulle bara byta till en annan storlek) Då hade de 10% för medlemmar, så jag fick 10% rabatt på det jag bytte till. Fick alltså pengar tillbaka fast att jag bara bytte storlek. Bra shopping! :)
    Då är det roligt att handla!!!
  • Pigelinen

någon som sett någon söt flickmössa (vår) passande en 2åring? Har två olika vårjackor och vill ha en neutral/eller enfärgad som passar båda. Jackorna finns i mitt galleri i Ullaredsmappen, det är den Lila med blommor på samt sen rosa med rosa blommor på.... Lindex har inga mössor kvar på nätet...

• Pigelinen

Hittade massa kul till min tös idag i stl 86-92. Bilder ligger i bildtråden. På Lidnex finns massa kul nu upp till 86... vågade inte köpa för mycket eftersom hon är på gränsen. Men jag är jätte nöjd.

• Pigelinen
    Line80 skrev 2010-04-16 14:58:09 följande:
    så mkt fint!hade dom mkt rea på HM?
    nej det var inte så mycket i den storlek jag ville ha 86-98. Mer för mindre.

Ni pratar om byte och reklamation. När det gäller båda så tveckar jag aldrig, det är ens rättighet som konsument att ångra sig. Och har man bara kvitto kvar så är det klart att man kan byta. Jag provar aldrig kläder till min dotter utan tar med hem och provar. Likaså när jag köper till min man, han vägrar att gå i affärer så jag köper hem och om de inte passar så byter jag, inget konstigt med det.

När det gäller reklamation måste jag berätta om vad jag var ute för idag. I vintras köpte jag en dunjacka på Stadium för 1299:- redan innan jul tvättade jag jackan och då lossnade "pinnen" som man drar upp dragkedjan med, jag åkte in och fick ett snöre att sätta i tillfälligt och så skulle de skicka ny till mig. Sern kom jul och sen åkte vi till Thailand och efter det blev min dotter sjuk (hon har varit sjuk sen januari tom veckan innan påsk) och vi har ca 3mil till stan så jag var inte där så ofta och det funkade ju med snöret. Men så var jag inne i helgen på stadium och berättade då om jackan (jackan var hemma) och då bad de mig att ta med jackan nästa gång så idag tog jag med jacka och kvitto och åkte in. "Pinnen" fanns inte utan det skulle bli att behålla snöret och de tyckte ju jag var tråkigt men då erbjöd dem sig att  ta tillbaka jackan och jag fick pengarna tillbaka. SNACKA OM SERVICE!!!

Jackan funkar men inte som den skulle och därför fick jag alla pengar tillbaka trotts att jag använt jackan HELA vintern. JAg kommer garanterat kolla efter ny jacka där i höst när det blir dax att köpa ny!
  • Pigelinen
    Rocktroll skrev 2010-04-16 18:53:06 följande:
    Tack för svar :) min tjej kommer vara ca 81 lång i början av sommaren om hon fortsätter följa sin kurva så det borde gå bra för henne med. Åh vad bra nu ska jag beställa en klänning jag suktat efter när det kom en 30 % plagget kupong i mailen.
    vilka klänningar är de du kollat på? så olikar beroende på modell. Min tjej är 20månader nu, 10,8kg o 83cm och hon har 86-98 beroende på modell. Byxoe köper jag bara 98 även fast de är långa, de går ju att vika upp. Nu idag köpte jag två klänningar i 86, en med långärm fr kappahl o den är precis just nu sen köpte jag en fr Lindex med kortärm som nästan var stor. Dessutom köpte jag en fr kappahl i storlek som var i 92 o den är mitt emellan...
  • Pigelinen

Så himla glad... Har äntligen fått tag i Rosa converse till min tjej på 20m¨ån, de var slut överallt i hennes storlek men så var vi på genomresa genom Örebor och där fanns ETT par kvar... så kul!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11