Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

¨börjar bli trött på att Lindex skriver när plaggen ska komma till försäljning o sen skjutas det upp gång på gång. Att det kan inträffa någon gång har jag förståelse för men nu har de varit så på flera plagg.

• Pigelinen
    lady in red skrev 2011-11-04 18:15:38 följande:
    Köpte en kofta på lindex förra veckan på annan ort och nu idag såg jag att dom reade den för 99 kr ist för 399!!! Kan man vara fräck och göra ett återköp eftersom de känns så surt att betala så mycket mer?! Vad tror ni dom säger?
    du har ju 2v på dig så länge den är oanvänd o du har taggen kvar. Du behöver inte ge orsak.
  • Pigelinen
    lottizm skrev 2011-11-09 22:16:32 följande:
    ja, de har jättefina kläder! men tyvärr inte för plånboken :(
    Men de är ju inte så dyra... köpte en Jumpsuit till vår tjej och deras var ju billigare än Lindex!!! Och nu har de ju haft fraktfritt osv. Vist endel plagg är kaske lite dyra men absolut inte så dyra, inte om man jämför med pop el me& I
  • Pigelinen
    star67 skrev 2011-11-12 11:50:59 följande:
    undrar om det finns några rabatt som gäller nu hm, kappahl eller lindex?? jag tror jag fick något från kappahl men har slängat demRynkar på näsan men kanske man kan skriva ut eller så??
    fick i veckan men de gällde nog bara i butik tror jag
  • Pigelinen
    Xgirl83 skrev 2011-11-18 21:48:28 följande:
    Klicka dig in på produkterna så står det vilken vecka planerad leverans är.
    lägg sedan till någon vecka... av erfarenhet brukar inte veckorna stämma utan de dröjer oftast minst en vecka till...
  • Pigelinen

Har tittat på denna klänning ett tag http://www.lindex.com/se/6601845/?styleId=18039158 och skulle köpa den nu i veckan när jag ska in till stan, men så var jag på barndop nu idag och ett barn hade den och nä... tyckte inte alls att den uppfyllde mina förväntningar i verkligheten... absolut inte för 349kr, så nu blir det nog någon fr HM istället. EL kanske Åhlens. Den var så hur ska jag säga, sladrig??? VAr tvungen att kolla flera gånger innan jag verkligen såg att jo det var samma klänning som på sidan. Tråkigt när de inte är som man har förväntat sig.

• Pigelinen

Fattar nada... mäte just dottern som är drygt 3år eftersom jag ska köpa en klänning på Åhöens imorgon och jag mätte bröstmåttet, tycker att det är ju de viktigaste när man ska köpa en ärmlösklänning. Men hon mäter 50-51cm på bredaste ställer och enligt denna tabel så är hon då inte änns 1år??? Nog at thon är smal men ändå? Vad köper ajg för storlek då??? Hon är typ 95cm lång.
    http://www.ahlens.se/barn/storleksguide/

• Pigelinen
    bomullshuve skrev 2011-11-21 19:57:33 följande:
    Min unge är bara 8 månader men jag upplever Åhlens kläder som väldigt rymliga. Ta den storleken hon brukar ha, det tror jag funkar bäst...
    oki, vad bra. EFtersom jag ska köpa en finklänning så ska den självklart passa men om den är lite stor så gör de inget;)
  • Pigelinen

Jag har tidigare varit jättenöjd med Lindex men fick så grymt dåligt bemötande igår så nu vet i skam, nu dröjer det nog, vist de har mycket kunder i butiken nu men hallå, det är ju ingen nyhet, mellandagsrea kallar dem det....  Hittade inget vettigt till barnen men underkläder till mig. Det stod en tjej vid omklädesrummet och jag frågade om hjälp då en bh inte var prismärkt med rött som de andra o fick då tillsvar att dne också kostade 129kr (röd lapp) ställde mig i den milslånga kön, sen när jag väl kom fram så nä då var det ord pris på den o när jag då sa att hon sagt att den var rea så sa de bara, nä det stämmer inte... blev så trött... Slutade med att jag gick till Twilfit o köpte istället.

• Pigelinen
    Moonis skrev 2012-01-04 12:11:09 följande:
    Fast det är väll inte att bli dåligt bemött Obestämd Man får ju ta att det sägs fel och va den inte på rean så är det inte mycket man kan göra.
    jo men jag tycker att eftersom jag frågade en som jobbar i butiken (på golvet) och hon tog den i hand och kollade o sa att den var på rean. Tycker att då skulle hon sagt att hon inte viste. Sen var expediten väldig snorkig när jag ifrågasatte o sa att hennes kollega sagt att den var på rean.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11