• Evve81

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hoppas in här. Köpte i höstas långärmade T.shirtar till sonen med många traktorer och såg till min GLÄDJE att de nu fått in kortärmade på shoponline. Någon som vet om de finns i butik??? Såna måste jag nämligen köpa!!!

• Evve81

Åh hoppas de inte är slut till helgen när jag tänkte shoppa. Sonen ÄLSKAR sina långärmade så fort de är tvättade vill han ha dem och de är mycket tvättade och fortfarande lika fina!

• Evve81

Var och provade fix jacka på dottern igår. Hon är 110 cm lång och måste ha st 128 för annars blir den för kort i armarna???!!! Är de korta i armarna eller?

• Evve81
    Lejån skrev 2010-03-27 17:52:55 följande:
    Vilken jacka då? Skaljackan? Den upplevde jag som väldigt lång i ärmarna för båda mina troll.
    Ja det var skaljackan. Hon kanske har långa armar.... Hon är 110 cm lång och väldigt smal så en jacka i st 128 blir ju ganska stor i övrigt förutom armlängden då....
  • Evve81
    Pigelinen skrev 2010-03-28 21:03:00 följande:
    En fråga till er som testat KappAhls vinterjacka, är den bra? På vintern allså? Det stod 5000 i vattentätthet eller vad man säger. Jag hitta den på en rea snurra idag så jag köpte inför nästa vinter Har även hittat en Didrikson overall (i en annan butik) som jag köpt till nästa vinter. Knappt halva priset st för plaggen. Någon annan som är så knasig somjag som redan köpt tillnästa vinter?
    Så gör jag med nästan alla kläder till barnen Jag handlar OFTAST på rea och sedan får barnen ha det sedan!

Jag har ju köpt st 128 på en fix jacka till dottern nu så det blir spännande att se om den är för stor när den kommer
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11