• Evve81

Varför får inte alla kupongerna???

Någon som vet hur länge de kör great summer deal? Dottern formligen ÄLSKADE tjej byxorna så jag tänkte köpa fler men ska inte på lindex förrän på lördag....

• Evve81

Stod och höll i velourisarna igår men jag vill INTE köpa höst kläder riktigt än så jag köpte inga men jag kanske får ändra mig.....

Visst passar de turkosa på pojkar med även om de hängde på flick? Tänkte att sonen ska få ett par och dottern

• Evve81
    Tullemi skrev 2010-07-11 19:23:39 följande:
    Jag tycker inte att det spelar nån roll var kläderna hänger. Jag köper det jag vill oavsett avdelning.
    Det gör absolut jag med. Har varit på flickavdelningen MÅNGA gånger och köpt rött till sonen kan säga att jag nästan aldrig varit på pojkavdelningen och handlat till dottern
  • Evve81

Någon som handlat från Lindex på tradera??? Tänkte hur det funkar med samfrakt för vinner man bara 1 sak blir det ju ändå rätt dyrt eftersom frakten är så hög. Kan man också beställa från web shoppen samtidigt????

Har fått tag i de turkosar velourbyxorna till bägge barnen, sonen fick också ett par gröna och sedan hade dottern med farmor valt ett par jättesnygga blommiga jeansleggings och en matchande tunika!!!!!

• Evve81
    winters skrev 2010-07-24 08:30:28 följande:
    Du kan beställa annat från webbshoppen, samt flera traderaauktioner om det är inom de 5 dagar som auktionskoden gäller.

Tack för svaren. Ska se om jag kan vinna lite auktioner och även köpa lite annat med tänkte jag

• Evve81

Ingen som vet vad det är för internetkod på den 30% check man fick hem och hur länge den gäller???

PÅ vårt Lindex var det bara "vanlig" rea på fredag är det dock en massa erbjudanden där så jag hoppas det blir halva reapriset då!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11