-
Jag har köpt 98 på sonens jacka och den är inte alls stor. Han är ungefär 92 cm och ganska liten. Fast jag vill ju gärna att den ska hålla fflera säsongerEnensammamma skrev 2010-08-09 10:32:51 följande:Hur stora är fix egentligen? Tänkte buda hem en på tradera men undrar om 86 inte räcker tiull min tös? Jag vill inte att hon ska drunkna i den
-
Någon som sett de röda plyschbyxorna som finns på hemsidan "live" tänkte om de är för flickiga för att köpa till sonen?
-
Är du säker för jag tror inte sonen är så mycket längre. 92 cm var kanske överdrivet men han är nog ca 90 cm.
En liten reflekiion. Jag har kollat på shoponline. Det finns 229st plagg till flick och 153 till pojk. Känns ju aningens trist
-
Då hade jag köpt 92 om jag var du så kan hon nog ha den till våren med
-
Ruso: Jag köpte en röd till sonen eftersom det var den som var på rea. Ska dock köpa en snygg mössa till. Gärna en villervalla med stjärnor
-
Här hade de slutat med halva reapriset idag
-
Någon som har sett kappahl landskapströjor live? Fick ett blad hem i brevlådan idag och blev helt KÄR. Dessutom tror jag de passar till de turkosa plyschbyxorna!!!!
-
Jag fick med igår!anette 81 skrev 2010-08-11 11:51:13 följande:någon som har fått kuponger från Kappahl?
-
30% på valifri modevara gäller den på barn oxå?
-
tradera kanske?Smiley911 skrev 2010-08-12 15:27:15 följande:Är ute efter orange byxor i strl 86-92 och 110-116, Lindex hade ju ALLA färger utom orange på sina velourbyxor. Finns velour på baby men är slut överallt i strl 86, även på webben. Nån som har tips på vart man kan hitta orange mjukisar?
-
Någon som vet om det kommer någon fix windstopper i vår?
-
Någon som testat fix skalbyxor? Jag har köpt såna till dottern idag. Tyckte de var stora i storleken
-
Vi ska ha dem som överdragsbyxor och har andra regnbyxor men dessa kanske är så vattentäta att de funkar som regnbyxor med. De ska ju göra det i alla fall. De är betydligt billigare än de reima vi har haft tidigare. Samma vatten pelare i alla fall. Så det ska bli spännande att testa nåt nytt!Mamma och Mor skrev 2011-02-26 19:00:02 följande:Jag har köpt Fix skalbyxor till dottern förra säsongen och var riktigt nöjd med dem. Fastän det ibland var rejält blött ute så höll hon sig torr i dem. Inte heller syntes slitage särskilt mycket trots att de användes mycket.
-
Jag har inte årets modell men jag har en skaljacka i st 98 och en i 104. tror de är sedan i våras..... tror inte det skiljer så mycket.
-
Ingen som vet om det ska komma några windstopper fleece på LIndex, Kappahl eller så. De brukar ju vara lite billigare än Polarn o pyret!
-
Finns det så man kan skriva ut rabattkupongerna? Maken har slängt mina
-
Tack snälla! Ska skriva ut den på jobbet imorrn!Laura05 skrev 2011-03-29 19:48:40 följande:www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1112-kupwSda-...
-
Tror ni det gör nåt om man skriver ut kupongen i svartvitt?????