• MTG

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-08-10 23:13:01 följande:
    Finna stjärn mjukisbyxor i bildtråden!!
    Någon som vet om det även finns andra färger?
    finns i ljusgrå med svarta stjärnor oxå. tror det är samma, kollade på hemsidan igår.
    Tindra 080208
  • MTG

shit va mkt fint som kommit in på hemsidan! :) perfekt med kuponger, blir nog mitt fredagsnöje att beställa kläder (tur att man är gräsänka imorgon och får sitta i lugn och ro utan någon som suckar över hur mkt pengar som går åt)

Tindra 080208
  • MTG

nepp, kunde inte hålla mig så har redan beställt :) använde båda koderna men då fick jag inte 30% på dyraste utan 25%, som nån annan i tråden. men nu är första overallen till vintern köpt, en klänning och en zipjacka i fleece som blir perfekt till hösten :)

Tindra 080208
  • MTG
    Ruso skrev 2010-08-13 08:42:18 följande:
    91 var han, mätte precis här hemma
    jag tog 98 till dottern, hon är runt 94 cm tror jag. hon har 92 nu och ibland 98 på tröjor. även om den är stor så hinner hon väl växa lite till vintern, så resonerar jag iaf :) tycker heller inte att det gör så mkt om de är lite stora.
    Tindra 080208
  • MTG
    jannah skrev 2010-08-15 00:15:16 följande:
    Du kan välja mellan kortbetalning eller direktbetalning via din Internetbank. Man kan alltså inte få en faktura eller så...
    är man medlem går det att beställa mot faktura, brukar jag göra (Lindex Club Konto)
    Tindra 080208
  • MTG
    Ruso skrev 2010-08-18 22:56:29 följande:
    ... det skall bli spännande att få min overall hem i storlek 98... jag köpte den till min son som är 91 cm lång, tänkte det kanske skulle bli stort med tanke på att FIX kan vara stora i storlek (som förra årets skaljackor!!)

...och nu läser jag att din dotter som är exact lika lång har 104 och annan som är 95 har 110!!!!
    väntar oxå på overall i 98. dottern är ca 95 cm lång. hon har 92 på jackor nu och de jackor hon har från lindex är fortfarande stora på henne, trots att hon haft dem sen i våras. blir ju nervös att det inte ska passa så kan paketet komma i posten nuuuu!
    Tindra 080208
  • MTG

hämtade ut mitt paket idag och är så nöjd. det jag gillar med lindex är att kläderna så gott som alltid ser ut som man förväntat sig. klänningen och fleecen är jättefina. är även nöjd med overallen, har inte provat den på dottern än men 98 ser definitivt ut att räcka. tycker den ser stor ut, men ska prova den på henne imorgon så jag får se hur den sitter.

Tindra 080208
  • MTG

nån som har sett den orangea skidjackan i butik? funderar på att beställa den, men vill veta om färgen är ungefär samma nyans som på bild eller om den är starkare?

Tindra 080208
  • MTG

köpte skidsetet från lindex till dottern idag, blev den orangea jacka. var jättestor skillnad på längden på byxorna i storlek 98 och 104. velade jättelänge men det blev 104 på både jacka o byxa. blir till att prova dem och overallen (98) i eftermiddag för att se om det behöver bytas nått. har utnyttjat 30% på allt ovanstående så blev många hundralappar sparade!

Tindra 080208
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11