• MTG

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jag är nöjd med fixoverallen. den har hållit dottern varm och torr hela vintern. enda jag känner är att jag hade velat haft en mer tvåfärgad, blir lite trist i längden.. men funktionsmässigt och så är den jättebra och den har hållit sig jättefin.

• MTG

inte jag heller.. ska in till stan imorgon så har verkligen hoppats på att få den senast idag, posten hinner inte komma innan jag ska åka imorgon..

• MTG

Har beställt softshellen. Dagen innan de sänkte jackorna med 25%. Bra tajming. tror de är små i storleken, jag tog en storlek större till dottern.

• MTG

Beställt massa sommarkläder nu :) trodde 25e var igår så gissa min lycka när jag såg att t3b2 gällde idag med! Blev fyrahundra i rabatt sammanlagt så det är jag nöjd med :)

• MTG

Blev en beställning här med imorse, perfekt med fraktfritt å. Sparade in nästan 400 kr allt som allt :)

• MTG

Woho, 20% rabatt plus fri frakt :) slängde iväg en beställning på kläder till enbart mig :) klänning, leggings, treggings och en blus ur luxury kollektionen! Hade 50 kr från en kompis oxå så runt 700 kr för allt :)

• MTG

Hittade inte nått direkt på rean jag heller, köpte en klänning till kompisens dotter som fyllt år. Köpte en klänning till mig, men den var inte på rea!

• MTG

Har alla fått kupong via post? jag fick inget förra månaden trots att de via mejl sa att de hade skickat till mig. Har inte fått denna månad heller, trots att grannen fick sitt i onsdags...

• MTG

Väntar oxå på klänning från lindex :) vill att den gråa kommer in någon gång, skulle vilja ha den på dop i helgen.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11