• MTG

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

har uppdaterat bildtråden! nu måste jag hålla mig från lindex, och alla andra klädaffärer med för den delen! :)

Tindra 080208
  • MTG
    Xgirl83 skrev 2010-09-27 19:33:26 följande:
    Lustigt, exakt detsamma gjorde jag och var och hämtade ut dem förut! Jättefina, tror de blir perfekta nu i höst.
    tyckte de var jättefina och 300 känns riktigt bra =) är bar alite osäker om det är höstskor eller om de tål lite vinterkyla oxå? fyndade ett par goretex superfit för halva priset i helgen, bara för att de var sista paret de hade kvar, så har verkligen haft tur med skorna =)
    Tindra 080208
  • MTG
    Wilmis07 skrev 2010-09-27 21:36:42 följande:
    Jag tycker inte att det är en vintersko,men till hösten är den toppen!
    det var det jag misstänkte oxå. kändes fel att ha lågsko som vintersko men samtidigt verkade de så fodrade. bara vinterskor kvar att köpa nu, sen är lilla fröken rustad med ytterkläder så det både räcker och blir över ;P
    Tindra 080208
  • MTG

jag vill med ha 30% på ett köp... hittade massa smått som var riktigt fint som jag vill beställa..

Tindra 080208
  • MTG

rabattkuponger OCH bonuscheckar, sånt gillar jag =)

Tindra 080208
  • MTG

kupong från lindex samt 20% på ett helt köp på polarn o pyret tillsammans med en bonuscheck =) kom precis i rätt tid för hade tänkt åka o handla barnkläder i veckan =)

Tindra 080208
  • MTG
    jannah skrev 2011-01-19 21:45:51 följande:
    Visst är dom fina? Har beställt detta till dottern...

Tunika - 95% Bomull,5% Elastan

Topp - 95% Bomull,5% Elastan
    Tunikan är ju helt underbar... Hjärta
    jättefina =) har beställt dem till dottern jag med, plus de ljuslila mjukisbyxorna =)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11