• Peak
    Xgirl83 skrev 2010-03-23 19:55:16 följande:
    Tror bara den finns i röd och grön. Den brukar väl bara finnas i två färger tror jag?
    okej, dåligt dock tycker jag, borde finnas i de färger som jackan finns i!
  • Peak
    Virrpirr skrev 2010-03-23 20:01:30 följande:
    Va på Lindex i går och såg att de reade ut massa av de nya äppelkläderna, verkade lite skumt. Undra om det är nåt fel på dem? hmm..
    haha det tänkte jag med!!

Xgirl83 skrev 2010-03-23 20:13:06 följande:
    Ja, det är trist, men det är väl inte tänkt att de ska användas tillsammans ändå.
    Jo det hade jag tänkt {#lang_emotions_laughing} Tycker det känns för tunnt för sådan skaljacka nu. Och de har ju ingen vanlig fleece i samma färg heller.
    Rosenbarn skrev 2010-03-23 20:26:16 följande:
    Här i Örebro såg jag inte att de reades. Dock kanske jag ska ta och tvätta dem för jag tänkte använda dem i vår/sommar inte nu... Har inte kvar kvitto för de tog de när jag rekla´merade en klänning,,,, Skumt att de reaR REDAN???
    Jo jag såg sådana på raställ i stan!
  • Peak
    Rosenbarn skrev 2010-03-24 13:24:05 följande:
    Jag såg du kommer ha en liten butik Du kommer få besök av mig Massa fint på bloggarna ju...Längtat efter nå nytt i denna stad!!!
    härligt! Du är välkommen!! {#lang_emotions_flower}
    Februarii skrev 2010-03-24 13:45:07 följande:
    Har alltid haft windstopper under skaljacka när jag köpt po.p. Förr kunde man ju t.o.m sätta ihop dem. Jag tycker de går fint ihop ändå, vilken färg har du eller hade du tänkt på jackan, Peak?
    funderar på Blå eller röd, men sonen kan fortfarande ha sina marinblå överdragsbyxor från pop så kanske den blå från Lindex passar bäst till, och så röd ws.
  • Peak
    Februarii skrev 2010-03-24 16:30:11 följande:
    Tänkte på Kappahls svarta fleecejacka/windstopper(?) med blå kanter annars, kikat på den?
    nej inte kollat - men kan kika idag! Tack för tips!
  • Peak
    Rosenbarn skrev 2010-03-25 20:09:58 följande:
    Vart på stan på tjej kväll de hade 25% på ett helt köp på Lindex. Hittade en tunika till mig och stjärn jeansen till sonen- MEN kom hem såg jag de stor 98 på lappen (de jag skulle ha) men 92 inne i byxan surt för de fanns inga andra......Jag som ville ha  dem nu när de var billigt!!!De finns inte på web shoppen va? hittade dem inte igår.
    örebro var det väl? {#lang_emotions_wink}
    Jag lämnade tillbaka ett par 104 igår - men det kanske inte hjälpte...
    Tyckte de var lite "små" i storleken!? Min son har just börjat med 104 men tyckte 110 verkade passa honom bättre!
  • Peak

såg en fin solhatt på en pojke i helgen, vit botten med stjärnor i blått och rött, kan det vara Åhléns månne? Och är det säsongens isf, någon som vet? Tyckte det liknade deras tröjor med stjärnor!

• Peak
    Lejån skrev 2010-06-28 09:11:54 följande:
    Japp, det stämmer bra. Har nämligen en sådan liggande hemma som vi precis köpt.
    ah tack! Tyckte minsann det såg ut som Åhlens Flört Då ska jag se om jag hinner en sväng dit idag, men då har de såklart ingen på mitt Åhlens bara för det!
  • Peak

Finns rabattkodstråden kvar? Hittar den inte... Eller kan nån här ge en kod till hm.com? Jag fick en kod för inte så länge sedan, tror den gav 10%!? den borde väl gälla än tyvärr kastade jag de papprens eftersom jag inte trodde jag skulle beställa ngt, men nu hittade jag ju lite ändå!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11