• Peak

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mineo skrev 2011-06-16 20:49:09 följande:
    ja, eller hur? hur gjorde de igår då?? lovar de har en knapp det står 20% på eller nåt! Men det är Lindex i ett nötskal... alltid omöjliga, alltid tjuriga, noll servicekänsla. Vad hade de förlorat på att ge dig 20% på rean? Nu får de en missnöjd kund istället som berättar det vidare!!
    japp, som vanligt Flört Vad är det med dem? Varför är Lindex-personalen så trötta på sina jobb? En brukar vara trevlig på det nya Lindex, det är butikschefen.
  • Peak
    lottizm skrev 2011-08-27 15:33:34 följande:
    nu gick det att kombinera rabatter så med 30%+25%+50kr blev det en vinterjacka till sonen för 149 kr
    vilka är koderna? Nån som kan skriva ut dem om de fortfarande gäller?
  • Peak
    lottizm skrev 2011-08-29 14:14:54 följande:
    selc11333 tror jag det var för 30%, see1111 för 25%
    Tack - vad var 50 kr? Var det också en kod?

Vill nån ha dam och underkläder 30% ligger de i rabattkodstråden såg jag nyss!
  • Peak
    zasata skrev 2011-08-29 16:39:24 följande:
    finns det nån rabatt nu? nån som vill länka snabbt??
    Internetkod:
    Barnplagg: SELC11333
    Damplagg: SELC11331
    Underkläder: SELC11332

Rabatten på 50:- har den gått ut?
    Tror den var SELC10241 - men jag kan inte lägga in den så den kanske är passé!?
  • Peak

funderade på sms:et man fick idag, 100:- rabatt om man handlar barnkläder för 300:- det måste väl dras av 100:- även om man tar plagg märkta "ta 3 betala för 2"!?

Och så funderar jag på dessa
    www.lindex.com/se/barn/pojk-86-122-cl/3-favoriter-foer-2/6586117/Troeja/
    Den ligger under rubriken "3 för 2" men går inte in för det om man lägger dem i shoppingkorgen! Har de lagt dem fel på nätet?

• Peak
    mianf skrev 2011-10-05 20:02:44 följande:
    Peak fanns det nån kod till eller skulle man bara visa smset i kassan
    Nej det står ingen kod i sms:et men jag tror det gällde i webshoppen också! Fast i butik var det tydligen "stege" så om du handlade för 600:- får du 200:- rabatt det var det inte i webshopen!
  • Peak
    Mamma och Mor skrev 2012-03-04 10:16:17 följande:
    Illa av Lindex att helt plötsligt börja makulera beställningar pga att koder gick att kombinera. Det är deras sak att lägga in spärrar i systemet som gör att koder inte går att kombinera. Någon datakunnig person kan nog enkelt ordna dylik spärr till dem så slipper det bli så här.

Jag hade tur, beställde tidigt förra veckan och hämtade i förrgår ut mitt paket där jag kombinerat koder. Skulle kostat nästan 600:  fick jag för 340 kr istället :)   Jag är nöjd, för jag tyckte att en del jag beställt var till överpris sett till ursprungspriset. 
    har inte beställt något nu, men gjorde en annan gång då man kunde kombinera rabatter och de makulerade den och satte tillbaka mina pengar! Riktigt surt. De har ju hållit på så här länge och verkar inte veta hur man fixar det! Suck....
  • Peak

Fick mail från H&M att de har clubdagar med 10% och att jag får 25% på en valfri vara med kod 9921 - men om man fyller i kod 9921 försvinner ju clubrabatten på alla andra plagg man har i korgen!
    Får man bara det ena av dem alltså?

• Peak

vi har haft ett par Fix byxor till sonen med dragkedjor runt benen så man kan ta av byxbenen och det blir shorts - har någon sett sådana byxor någonstans nyligen? Ska åka utomlands i vinter och tycker de är perfekta på resan!

• Peak

har de bara den här rean på nätet? Jag var på Lindex häromdagen och jag såg inte dessa plagg på rea? Kanske missade men har en radar på för shorts just nu eftersom vi ska utomlands snart!

• Peak
    Tessa76 skrev 2013-01-02 20:51:01 följande:
    Har denna tråd ersatts med någon annan?
    ja från att ha varit livlig så är den nästan utdöd!? Obestämd
  • Peak

Fick man inte en kod med hm-katalogen, rabatt på ett köp och fri frakt? Har kastat lappen :( nån som har koden? Måste ju vara samma för alla!?

• Peak
    Bianca1 skrev 2013-07-26 20:12:01 följande:
    Rabatterna från Lindex ligger i korten numer. Be personalen kolla om du har någon bonus :)
    jo fast det är ju bonusen som hamnar där, som den man får från ica på 25:- skulle ligga på kortet istället för att skickas hem!

Man vill ju fortfarande ha kuponger med rabatt, det här systemet de börjat med nu gynnar ju bara Lindex själva!

De här 30%-kupongerna de skickar ut, får man bara använda en? Jag fick en hemskickad och en på mail, eller 2 t.o.m de skickade ju ytterligare ett mail där kupongen låg med. Så får man använda både den man fått på mailen och den man fick hemskickad?
  • Peak
    Bianca1 skrev 2013-08-16 17:24:19 följande:
    Systemet gynnar faktiskt kunderna mer än man tror. Ingen skillnad mot innan förutom att de "trognaste" kunderna uppmärksammas lite mer... Ang fler kuponger, det går att använda dem men inte vid samma köptillfälle

Nja det är ju inte många % man får i bonus! 2,5% på det man handlar? Då tyckte jag det gav mer om jag fick 25% på ett köp som man fick lite då & då innan!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11