För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag kan erbjuda en H&M-kod. Till och med 4/9 får du 25% kod 9382
Nån rabatt som gäller nu? SMS eller kupong att skriva ut?
Kan man kombinera rabatten som går att skriva ut med om man fått 50:- rabatten av en kompis?
Den här skjortan är slut på nätet eller? Hittar ingen!
funderade på sms:et man fick idag, 100:- rabatt om man handlar barnkläder för 300:- det måste väl dras av 100:- även om man tar plagg märkta "ta 3 betala för 2"!?
Och så funderar jag på dessa
www.lindex.com/se/barn/pojk-86-122-cl/3-favoriter-foer-2/6586117/Troeja/
Den ligger under rubriken "3 för 2" men går inte in för det om man lägger dem i shoppingkorgen! Har de lagt dem fel på nätet?
Brukar inte Lindex och H&M ha en windstopper? Hittar inga på deras hemsidor!?
nå´n som vet hur det är med Åhlens nu, de har 20% på barnkläder och så får man 100:- i värdecheck om man handlar för 500:- går det att kombinera de båda?
Ingen rabatt på KappAhl just nu?? Konstigt man är ju van vid att alltid ha någon rabatt där
Fick mail från H&M att de har clubdagar med 10% och att jag får 25% på en valfri vara med kod 9921 - men om man fyller i kod 9921 försvinner ju clubrabatten på alla andra plagg man har i korgen!
Får man bara det ena av dem alltså?
vi har haft ett par Fix byxor till sonen med dragkedjor runt benen så man kan ta av byxbenen och det blir shorts - har någon sett sådana byxor någonstans nyligen? Ska åka utomlands i vinter och tycker de är perfekta på resan!
har de bara den här rean på nätet? Jag var på Lindex häromdagen och jag såg inte dessa plagg på rea? Kanske missade men har en radar på för shorts just nu eftersom vi ska utomlands snart!
Fick man inte en kod med hm-katalogen, rabatt på ett köp och fri frakt? Har kastat lappen :( nån som har koden? Måste ju vara samma för alla!?