• Peak

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Edenshage skrev 2011-03-07 13:21:15 följande:
    Någon som vet om de helt fantastiska stjärnjeansen, som fanns förra året, finns i år också??
    jag köpte de ljusa till sonen som första gången han hade dem på sig gled på knäna på gräset, vilket inte gick bort helt i tvätten Gråter hittade ett par nya i höstas men då fanns det bara med kamoflauge-stjärnor! Inte riktigt lika snyggt men var tvungen att köpa dem ändå! Nu har jag inte varit på Lindex på länge så jag vill också veta om de kommer igen (även om jag har ett par på lager)
  • Peak
    Friid4 skrev 2011-04-23 22:05:36 följande:
    SELC11153
    SEE1111
    B31008
    B32005

Är dom koderna jag ska använda imorgon =) då blir det sammanlagt 272 kr rabatt tillsammans med ta 3 bet för 2 =)

Någon som har någon mer rabatt? Ska beställa imorrn =)
    vad gäller de för? Är en kod X rabatt på damkläder etc?
  • Peak

la några plagg i korgen eftersom jag inte visste vad de gällde för, och det slutade med ett par jeans (179 och en hood (149 och alla koderna = 150 kr!
    Betalade genast - men det är som vanligt, de har lagt in koderna fel och så blir det inget köp och man får pengarna tillbaka eller?
    Tycker Lindex it-avd (eller vad man kallar dem) verkar rätt konstiga!? Mycket koder hit och dit och de kan inte lägga in dem rätt i webshopen!?

• Peak
    winters skrev 2011-04-24 12:08:02 följande:
    De kanske vet att vi uppskattar rabatter! Skrattande Vilka är det som inte ska gå att kombinera med varandra nu då, för 3f2 har ju inga sådana begränsningar? Var även i butik och handlade för 300 kr och fick 100 kr i rabatt som var en stegrabatt och den gick även att kombinera med rea och 3f2 t ex. Och de där nyhetsbrevskoderna skulle väl oxå gå att kombinera eller? Och om det är 50 kr till en vän har jag svårt att se att inte även det skulle gälla utan begränsningar.
    oj då - då borde jag kanske ha köpt lite mer saker och använt ännu fler koder!?
    För på min order står  nu "skickas till butik" i alla fall! Glad

Är alla rabatter slut för den här gången nu eller?
  • Peak

Åh jag är ju dagvill, trodde det var imorgon rean startade - smset man fick gällde det bara idag mellan 9-10 eller kan man visa upp det imorgon också? Har slut på bläck i min skrivare!

• Peak

I Örebro är vi gnälliga som ryktet säger ;) man var tvungen att ha kupongen utskriven gick inte att visa i mobilen för hon var tvungen att ha en streckkod ;) mm visst för det är ju inte samma på alla :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11