Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

För en gång skull så är det massor av saker jag vill ha på LIndex...vaaaarför är det inte på lindex det är 25% på ett helt köp nu istälet för Kappahl?!   Tungan ute O vill inte vänta till mitten av månaden heller ju... jaja..

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma

jag köpte harem jeansen igår till sonen o tvekade mellan 92 o 98, men så tyckte hon i butiken att de var lite små i stl o att jag skulle gå upp en stl så det blev 98..tyvärr har jag inte lyckats prova dem på A än eftersom jag jobbat så länge idag, hoppas de passar!

★★Stolt mamma till Alexander★★ www.tradera.com/auktioner/Enigma2008
  • AochJsMamma
    Lindreas skrev 2010-10-16 17:25:43 följande:
    Hej!

Är det någon som köpt en "Coverall" från KappAhl till sin bebis? Jag är jättesugen på en, men den fanns inte kvar i grabbens storlek i vår butik, så jag tänkte åka vidare till nästa, men är de något att ha?
    dom är iaf slut i hela GBG med omnejd, hoppas du har bättre tur där du bor. De är väldigt tunna, men superfina!
  • AochJsMamma

så himla trist! Ska köpa en rock på HM i födelsedagspresent, och så berättade de att det är 20% för clubmedlemmar på ytterkläder, men man måste ha en kupong. Jag har inte fått nån, trots att jag är medlem o har varit det i 10 år typ.. :- Ni som är medlemar i HMclub, har ni fått en sån kupong??

• AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-10-23 18:07:23 följande:
    Har du redan hunnit handla eller? Jag har en kupong som du kan få om du vill ha en.
    nä, handlade inget  för jag blev så irriterad! Det vore ju förstås väldans snällt.. hade tänkt ge pengar till rocken istället (är min systerson som fyller 18 (!). Hmm får fundera lite, vad snäll du är!! Tack!
  • AochJsMamma
    anja1661 skrev 2010-12-10 18:09:35 följande:
    HUR kunde du köpa bamse overallen för 200kr?? vill oxå!
    ligger under outlet
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2010-12-19 17:57:58 följande:
    du borde få en ny el. alla pengarna tillbaks, men reklamera NU innan rean på de börjar, för ivärsta fall då de börjat rea får man bara reapriset tillbaks inte fullt pris.
    fast inte om hon har kvitto, har man kvitto och det är en reklammation finns det inte en butik i världen som kommer undan att ge tillbaks fullpris...alternativt laga vilket butiker alltid har rätt till i första hand enligt lag.
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11