Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Lejån skrev 2010-07-31 09:40:15 följande:
    Tror ni pratar om olika kläder.  Det var väl skaljackan som kostade 399 och skalbyxorna 299... Eller? Glad
    mycket möjligt, låter som en vettig förklaring..men det var priserna på vinterkläderna som efterfrågades.
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-08-07 16:34:12 följande:
    Den här overallen köpte jag i dag, fanns även i rött, förstärkt rumpa och knän, såg käck ut! :)
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_388165_F_1....
    denklämde jag på i igår på väg hem från jobbet, verkar kanon! Rejäl liksom för att vara en skaloveral, o snygg.
  • AochJsMamma
    PialenaOskar skrev 2010-08-12 23:43:29 följande:
    Hejsan!
    Vet ni vad lindex menar med modevara? Har ju fått hem rabattkupong 30% på modevara o 30% på denim. Modevara borde vara alla som inte är på rea då el? både dam o barn ?
    tror de menar alla kläder, alltså inte associarer o underkläder etc. jag använde på barn igår, inga problem alls.,
  • AochJsMamma
    katarina118 skrev 2010-08-13 07:09:18 följande:
    ha de kommit overaller nu på lindex hemsida???
    japp
  • AochJsMamma

vilken stl hade ni tagit på FIX overallen till ett barn som är ca 90 cm o väger ca 13 kg?

• AochJsMamma

är FIX overallerna ungefär som Molos i stl? Nån som vet? Som POP?

• AochJsMamma
    Ruso skrev 2010-08-13 20:04:42 följande:
    Min son är 91 cm  och väger 15 kilo, jag satsade på 98 och hoppas det var rätt...
    så svårt., 98 i Molo var tok stor på Alex så den fick vi sölja, blev 92..så frågan e om jag ska ga 92 även i denna till Alex. Vil ha den röda som extra overall.
  • AochJsMamma

Tack för svaren, undrans om jag inte vågar beställa en 98 då...

• AochJsMamma
    Vårsolen skrev 2010-08-13 23:53:26 följande:
    hej! min lilla tjej hade strl 92 i sin fixoverall i vintras, nu är hon 98cm lång och overallen passar fortfarande, dock är det ju ingen plats att växa i så en ny måste det bli och jag är till 99%säker på att jag väljer en 98a i år.
    Hoppas det kan vara till lite hjälp
    oj! Isåfall får det nog bli en 92 här, 98 blirgalet stort isåfall!!

Skulle spana in overallen idag, men den hade inte kommit in.. :_( Inte heller Bamse gummisstövlarna vilket jag tyckte va skumt! Får kika i en annan LIndex imorgon..
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-08-14 19:00:01 följande:
    Bamsestövlarna finns i Allum (om du menar de randiga), men inte overallen. Jo, en overall finns och det är den blå/svarta (eller vad den nu är i för färger).
    tack! Du är en pärla! Då får det bli en sväng dit imorgon förmiddag.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11