Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-12-20 11:36:34 följande:

Och jag fick tillbaka fullpris på ett en skaljacka även om jag sa att jag hade köpt den på rea (... tom T2B1 rea...)

underbart ju! Solig
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-01-16 23:38:54 följande:
    Hjälp! Nån som vet om lindex har mockisar i lite större storlekar typ 29 (fötterna är 17,7 cm)? Har precis anmält killarna till gymnastik och den börjar på tisdag och de har inget att ha på fötterna....
    brukar finnas i dansbutiker
  • AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-01-17 09:43:54 följande:
    Jo fast har ingen sådan close by precis...tyvärr och det är ju imorgon...men skickar sambon att nu på lunchen kolla på Lindex eller HM...
    aha, synd. Hoppas du hittar!
  • AochJsMamma
    Ruso skrev 2011-01-22 17:10:03 följande:
    Här fanns verkligen inget... overallerna var inte ens med på rean, utan bara några orange vinterjackor... köpte ett par badbyxor till mellansonen för 25 kr och en röd body med vita prickar till dockan för 25... Tyckte det var urdåligt faktiskt, jag brukar köpa massor på halva rean.
    samma här, vi har varit sjuka så var bar apå en Lindex (första dagen) men det var URKASS! Två ynka ställningar med bebis upp till största stl, och bara skit rent ut sagt..trist efetrsom jag annars har fyndat massor på halva rean på Lindex.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    ÖNadja skrev 2011-01-23 09:45:59 följande:
    Är det nån som skrivit ut 50 kr kupongen på lindex och använt flera stycken?
    kan inte du snääääla maila eller inboxa länken till mig? Eller lägga ut den här.. ? Oskyldig Drömmer
  • AochJsMamma
    Tessou skrev 2011-01-23 18:50:57 följande:
    Visst borde det komma rabattkuponger på Kappahl snart? Nån som fått...?
    jag fick i torsdags
  • AochJsMamma

nån som har använt 50 kr kupongen flera gånger nu när det står endast en gång per medlem??

• AochJsMamma

Toppen, tack för ers svar! Innan har jag använt kupongen flera gånger, men blev osäker denna gången.. Då blir det att använda mån gång till då..

• AochJsMamma

så ska det ju verkligen inte se ut efter en tvätt! Vad trist!

Igår var jag på en liten Lindex runda.. Blev randiga tröjan med katten jansson på i grönt, randiga tröjan med bamse på i turkos/blå samt matchanda strumpor, samt en en blå/vit tröja med mumin på. Sen har jag även köpt randiga turkos/gröna tröjan med Stinky på, men ska försöka byta den till en stl större... de drog bara Lindex kortet en gång.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11