Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

backi2008 skrev 2011-10-23 19:20:42 följande:
    Brukar gå bra att byta till andra varor. Jag har gjort det flera gånger då presenter varit i fel storlek mm
    Låter bra, vore synd om kläderna aldrig skulle användas, för de var verkligen inte vad jag gillar.....
  • sarsparis

När kommer rabetterna egentligen? brukar inte de redan ha kommit den här tiden i månaden??

• sarsparis

Jag har inte fått på varken mail eller post de skulle väl ändra så man fick på sms, det fick jag förra månaden.....

• sarsparis
    älskarlivet81 skrev 2011-11-02 20:02:00 följande:
    Det gör väl inget? Bara att sätta på en kofta över? Min dotter har mängder av t-shirts och kortärmade klänningar även nu på hösten/vintern!
    Eller ha en enfärgad tröja under:) Även pop har kortärmade klänningar, tycker det är fint, för jag gillar koftor.
  • sarsparis
    zasata skrev 2011-11-08 11:54:18 följande:
    tycker inte ens pops var fina inte denna häller... lite för mkt med allt i ett... Förstår inte hysterin?
    Håller med, pops var inte alls snygga, jag älskar annars randig och barnen har jättemycket randiga kläder, men pops jubileumskollektion var inget att ha.
  • sarsparis
    Amalia079 skrev 2011-11-08 12:52:34 följande:
    Ja alltför många färger och de passar inte riktigt ihop heller. Jag köpte randigt från Maxomorra i svart/rosa och svart/turkos härifrån

www.littlebloom.se/category.html/maxomorra-ek...

Superfint med det svarta till de färgerna.

Jag brukar också köpa maxomorra, de är så fina:)
  • sarsparis

Ni som har fix skaljackor, har era reflexer också lossat längst ned på baksidan? Tycker det är irriterande att de har reflex just där, gissar att det lossar för att barnen kanske åker på rumpan en del. men å andra sidan så var det reflex där bak också på den skaljackan från PoP sonen haft tidigare och den har då hållit. Tror ni det funkar att reklammera??

• sarsparis
    pp08 skrev 2011-11-15 11:04:47 följande:
    Har både FIX skaljacka och skalbyxor till min tjej. Ingenting har lossnat. Visst ser man att hon sitter mycket på rumparn där reflexytan är lite skavt men den har inte lossnat. (VI har den rosa rutiga skaljacka).

Hur länge har ni använd jackan?
    Den började väl användas när snön försvann nån gång i april, sen har den ju inte använts alls under sommarmånaderna. Jag som varit så nöjd med fixjackorna, hade en förra året med, men ska reflex börja gå sönder återgår jag nog till PoP.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11