Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lottizm skrev 2012-02-14 14:36:57 följande:
    brukar det komma kupong från Kappahl varje månad? ungefär vilket datum isåfall? behöver köpa skaljackor
    kom idag:)
    jannah skrev 2012-02-12 22:57:34 följande:
    Är det nån som har fått sms:et med 25% på en modevara? Jag har inte fått det, trots att jag handlar mycket på Lindex... Rynkar på näsan Skulle vara jättesnällt om nån kunde tänka sig att vidarebefordra sms:et till mig! Inboxa mig isåfall... Glad
    Jag har heller inte fått:( blir så less på Lindex, sen de tog bort att de skickade hem kuponger får jag nästan aldrig trots att jag handlar minst 22gr/mån. har ringt kundtjänst som lagt in att jag vill ha erbjudanden på sms, men inte får jag nåt.....
  • sarsparis
    lottizm skrev 2012-02-14 19:55:22 följande:
    Finns det internetkod på kappahlkupongerna? Måste man visa kort för att använda dom?
    tror man måste visa kort, det har jag alltid fått göra iallfall.
  • sarsparis
    anette 81 skrev 2012-02-18 09:03:43 följande:
    oj vilken storlek ska man ta till en tjej på 107cm?

Om de är små i storleken prova då kanske 122. Nu har vi en popjackas åt sonen som är 108 lång men i 116, 122 blev förstort på honom. Enklast är ju såklart att prova, då det inte går att ha med sonen till affärer brukar jag ofta köpa två storlekar och prova hemma istället. Sen beror det ju helt och hållet på vilken kroppsform barnet har, min son har tills för några månader sen haft väldigt lång överkropp och kortare ben, men nu har benen vuxit ikapp honom, byxor behöver han nya men överdelarna kan han utan problem ha.

Jag måste iväg och kolla på den rosa jackan på Kapphal vill ha en rosa skaljacka åt dottern men PoPs är för dyra tycker jag och lindex ceriserosa var hemskt ful. med lite kapphal rabatt blir den ju inte så dyr;)

• sarsparis
    anette 81 skrev 2012-02-19 20:30:33 följande:
    vilken jacka menar du på kappahl?
    Den rosa skaljackan som mere d R skrev fanns :)
  • sarsparis
    Maj Gajs skrev 2012-02-20 17:24:37 följande:
    jag fick kupong idag internet kod selc08004 gäller tom 4/3

köp 1 vara få 20%, köp 2 få 25%, köp 3 få 30% rabatt 
    Jag fick köp 3 varor få 30 procent rabatt, stod inget om 1 vara 20 % osv.....De har skickat ut olika uppbenbarligen.
  • sarsparis

Har man en kuppong kan man ju sen använda den i butik även om man använt den på nätet:)

Fortfaraden ingen som vet om Lindex kommer få in WS?   

• sarsparis
    skrotis78 skrev 2012-02-27 08:36:55 följande:
    Använde flera rabatter när jag beställde och det gick igenom. Är lite orolig att personalen i Lindexbutiken ska säga ngt när jag hämtar ut paketet, men de ser inte vad jag beställt eller hur?
    Blir orolig att de från ShopOnline satt någon lapp eller liknande på paketet att jag använt för många rabatter. Kan de göra så? Någon som varit med om det? 

Du har  betalt, priset kan ingen diskutera med dig, personalen i en butik ser inte ordersedel och hur mycket rabatt du fått och har ingen rätt att lägga sig i det. Att man kan dra flera rabetter är ju inte vårat "problem" utan lindex om de nu tycker det är fel. men det tycker dom nog inte för då skulle dom ändrat på det.
    Elvipa skrev 2012-02-27 14:06:07 följande:
    Försöker få inträde i facebooks grupp för köp och sälj, men det verkar inte funka.Vet någon om de har t.ex stopp för nya medlemmar?
    Du måste ha någon i gruppen som går i god för dig, du får be den personen skicka ett pm till en admnistratör så blir man insläppt. Så  är det nu i många grupper.

• sarsparis

Koderna går ut 4 mars!!!!

Nån som vet om Lindex skaloverall är helt vattentät, hur många vattenpelare har den? Klara den väta lika bra som PoPs?    

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11