Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tullemi skrev 2011-02-06 21:35:57 följande:
    Min son fyllde 1 för några dagar sen och han har 86 på sin skaljacka. den är lite stor, men 80:an satt lite för precist. Jag tror en 80 skulle fubka för din son, speciellt om han ska kunna ha den en tid framåt.

Klämde på Lindex mörkblå stjärnjacka igår och den är lätt fodrad men helt klart en vårjacka (ej vinter). Vet dock inte hur den funkar i regn. Men det var fiiiiiin .
    å herre jässes, är din son redan ett år!!??
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-02-06 22:11:22 följande:
    Ja visst rusar tiden. Jag köper dessutom redan kläder på mellanavd på Lindex. Han kan ha 86-92. Vad tog min lilla gosse vägen liksom......
    herre jösses, minns när du skrev att du fått en son,,, det betyder att min son är ett helt år äldre oxå! Min lille bebis... (eller inte)
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-02-16 17:58:47 följande:
    Hoppas att vi kan sluta diskutera huruvida jag är sjuk eller inte som inte vill ha rosetter och puffärmar till min son. Jag tycker si, du tycker så, tycker vi kan lämna det där för jag kommer inte ändra mig angående min son, du får klä din hur du vill, inget jag lägger mig i! Skrattande
    amen!

Undrar oxå om det inte kommer nån rabatt kupong, jag som ínte hann utnyttja sms: rabatten.. Skrikandes 
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-02-21 18:27:51 följande:
    GBG och inte fått - lite sur jag mä
    samma här... både på ort o ingen kupong
  • AochJsMamma
    liber skrev 2011-02-22 12:57:06 följande:
    den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
    ..eller ALLTID för länge...
  • AochJsMamma

toppen med 30% i brevlådan! Nu är frågan vad som ska köpas.. A behöver verkligen byxor! Han har vuxit ur ett helt gäng här på sistone, så det blir nog nåt sånt (jeans köpe rjag från NS, men typ "mjukisbyxor" tycke rjag Lindex är super på!). Har sett så mkt jag vill köpa bara, synd att det inte var 30% på ett köp istället..

• AochJsMamma
    Sophie81 skrev 2011-02-23 08:57:37 följande:
    mina barn har oxå lite byxbrist så 30% på ett helt köp vore toppen. men gör som jag, gör en beställning på nätet och använd kupongen i butik igen. Lite fuskigt kanske?Skäms. men igår köpte jag ett varsitt par mjukisjeans på lindex och sen 3 för 2 mjukisbyxor. gillar lindex velourbrallor o mjukisbrallor. jeans blir det mkt nova star här medCool
    japp, funderar oxå på att göra så..  Oskyldig
    Sophie81 skrev 2011-02-23 08:59:49 följande:
    ang NS så var jag i min butik o köpte lite vårnytt igår... men de nya NSjeansen utan mudd där nere såg inte så fina ut...så blev inga NSjeans igår men det blev lite annat bl a den turkos randiga tröjan o matchande mössaGlad
    jag ska hämta en hel hög fr nya NS idag.. sååå mkt fint! samma tröja som dig o liiiite till Cool
  • AochJsMamma
    Sophie81 skrev 2011-02-28 16:49:59 följande:
    det är softshelljackorna som Ängeln har på sina barn i bildtrådenGlad inte FIXs skaljacka.
    har den röda softshell jackan till min son som är ca 88 cm, fick byta till  strl 104. dvs de är mkt mkt små i strl!! men superfina! Flört
    precis, o softshells är generellt sett små i stl
  • AochJsMamma

vet att jag fått 50% på Ellos, men hittar inte nu! Nån som har koden??

• AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-03-02 11:59:56 följande:
    Jag har koden 231306 på Ellos: 300:-rabatt vid köp för minst 900. Gäller ÄVEN märkesvaror (ej elektronik)
    tack, hittade den under mina erbjudanden på Ellos, även en 40% så använde den
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11