Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

principessan skrev 2011-11-17 17:57:09 följande:
    Oj skrev visst i bildtråden först...
    Men ville bara fråga om kupongerna man får från lindex! Jag har fått senast i september. Efter det har jag handlar overaller till barnen (2 st) mössor kläder till barnen och mig själv. Har dragit bonuskortet men inte fått någon reklam eller kupong sedan dess...! Min kollega har fått i alla fall 2 omgångar! Får inte alla kuponger? Och får man olika om man handlar för olika summa?
    Jag undrar också hur det funkar, jag handlar fler än 3 ggr/mån, förra månaden fick jag inget, får se om det kommer något nu. Har aldrig någonsin blivit utan än fast jag inte handlat något på en månad.
  • sarsparis

Har inte heller haft problem med fix jackorna, sen upplever jag Lindex som trevliga vid reklammation,kanske hade du otur, har reklammerat en del och det har aldrig varit problem, inte ens utan kvitto, och streckkodslapparna behöver man absolut inte ha, kvitto kan dom kräva, men har du handlat med kort räcker det med kontoutdrag.

• sarsparis
    imsel skrev 2011-11-23 23:04:53 följande:
    Men varför får man bara på mail!?
    Våran skrivare har helt slut på bläck Rynkar på näsan
    Kan man be att få dom på posten istället?  
    Undrar jag med, har inte ens ens en skrivare, mobil skulle också funka fint.....
  • sarsparis
    star67 skrev 2011-12-05 11:36:46 följande:
    ohhh jag är ireterad på våra lindex butiker i jönköping.

en vannina hade beställd en overall från online och när hon skulle prova den på sin dotter tappade en knapp.
    och hon skulle byta den1 men dem sa att dem får inte byta den eftersom hon har använd för mycket rabatt. hon hade använd 30% och en 25%.
    och hon hade en rabatt kupong som skulle använda, men sen såg hon att dem hade inte dragit rabatter på den nya vara och frågade varför!! dem sa att hon har använd rabatten redan!! men varför inte brätta innan köpet då??

när dem se att man vill byta något som är köpt på online bli sura och vägrar nästan göra det, men bara stl på samma vara går bra på en butik men dem andra går ofta till cheffen och frågar och man stannar på kassa jätte länge, och nu därför jag köper sällan från lindex butiker.

kanske ska man brätta det till kundtjänst då??
    Vilket dåligt bemötande, en reklammation är en reklammtion, hur mycket mans en betalt för varan spelar ingen roll. man har rätt att få en ny vara om det är något fel på den oavsett. Jag hade gått till en annan lindex. Min lindex är jättetrevliga och tillmötesgående. Det står ju klart och tydligt att man kan lämna tillbaka och byta saker på en butik när man handlar online, tycker man ska kontakta kundtjänt om nån  börjar krångla sig på det viset.
  • sarsparis

Nån som vet, jag får bara rabatter på min mail, jag har ingen skrivare och kan således inte skriva ut dom. Går det inte att få dom på annat sätt? Det är skit irriterande, fick dom alltid per post tidigare.

• sarsparis
    Yosa skrev 2011-12-25 18:11:24 följande:
    Vilken tid har Lindex öppet imorgon tror ni?

Kan man byta ett plagg utan kvitto om lapparna sitter kvar på plagget? 
    Beror på var du bor antagligen, min Lindex öppnar kl 11.

Jag har kunnat byta ett plagg med lappar kvar utan kvitto. Tror det beror på hur generösa dom är. Min lindex är väldigt tillmötesgående med det mesta. Du får helt enkelt fråga, säg att farmor köpt den och inte har kvittot:)
  • sarsparis

Det var den sämsta rean Lindex haft, eller brukar de hänga ut mer kläder eftersom? Fanns enbart en snurrställning med babykläder och en snurrställning med barnkläder, mycket av kläderna var från i somras. En body som reades i webshoppen var det ord.pris på. Brukar det vara så?

• sarsparis
    Lunas skrev 2012-01-08 17:52:14 följande:
    Är det bara på nätet eller i butik oxå ??
    i butik också men du behöver en kupong, det brukar man få på mailen om man är medlem.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11