Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Nej vad trist att de makulerar beställningar så borde de inte få göra rycker ni ska maila kundtjanst och klaga de får ju stå för sina misstag.

• sarsparis
    passau skrev 2012-03-09 10:23:28 följande:
    Dom hade skalbyxor på stadium för 149:- såg jag! Vet ej vattenpelare dock...

Det är överdragsbyxor och de är bara vattenavvisande.
  • sarsparis

Köpte idag Kaxs windstopper, så bra den verkar vara. Stod i valet och kvalet om jag skulle köpa Kaxs eller PoP, jag ångar inte mitt val, med 20 % rabatt och en bonuscheck på 50:- blev den billig dessutom:) Måste säga att Kaxs verkar ha jättefina skalkläder i år. Kul att de kommer i lite glada färger till skillnad från Fix.
    Men varför är den del 5000 vattenpelare och andra 10000? Tittade på den rosa skaljacka, den hade bara 5000 medans den rosa/orangae hade 10000.

• sarsparis

Men så dåligt av Lindex, vi har haft Fix i två år och varit nöjda. I år fick sonen dock POP i julklapp, annars hade jag lätt köpt kaxs, de känns i iallafall jättebra.

• sarsparis

Nej fixjackan är bara .2000 vp, tycker också att materialet känns plastigt och konstigt i jämförelse med de gi haft tidigare år. Jag tycker absolut inte att.2000 räcker, sonen har på sig jackan även i ösregn. Har själv en didriksson med 5000 och i ösregn blir jag fuktig på axlar och rygg. Är det nån som frågat varför de ändrat och inte skrivit ut vp på jackan?

• sarsparis

Fast 2011 års Fix jacka var på 10000 vp, annars har de uppgivit fel på lapparna, 2010 var de på 5000, har haft båda och vet att det stått på lapparna.

• sarsparis

Eller de kanske var på 6000 2010..... förra året hade din blå/ svart, rosasvart och kanske nån mer färg, kanske var det rött.

• sarsparis

Kläder med vp 2000 kan knappt kallas för vattentäta, på uteungar.se kan man läsa om vp, kan inte länka från mobilen. Se till.att reklamera allt som blir blöt. Förstår.fortfarande inte varför dom sänkt vp. Varför köpa Fix när man kan köpa kaxs för samma peng?

• sarsparis
    anette 81 skrev 2012-03-20 12:15:52 följande:
    Tips på mjuka slitsamma jeans till en 3 1/2åring?
    funderade på dessa men dom kändes så tunna?

www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/byxor-...

Har haft sånna till sonen förra året, eller de är snarlika iallfall, kanske är det samma. de höll inte alls just för att de var så tunna, det blev hål på knäna rätt snabbt. Jag köper nu bara muddjeans på Kapphal, de håller jättebra, sonen har aldrig lyckats göra hål på de 5 par som han haft genom åren.
  • sarsparis

Jag mailade också kundtjänst ang skalkläderna, fick bara ett standardmeddelande tillbaka som ni andra fått här samt att hon skrev att de skulle ta med sig det vidare. Hoppas ni alla reklamerar skalkläder som inte håller! Även om de är använda i ett år eller mer.

• sarsparis
    Boosse skrev 2012-03-29 16:45:52 följande:
    Jag genomförde beställningen, dum som jag var! Jag skulle till jobbet och blev så till mig att det fanns i dotters storlek så jag skyndade mig att beställa. Nu i efterhand kan jag tycka att det var dumt av mig!
    Inga pengar har ännu försvunnit på kortet, tycker ni att jag ska spärra kortet?

Spärra kortet omgående och kontakta kapphal! Det är ingen, inte ens banken, som frågar som din pinkod på det sättet.
  • sarsparis

Nån som vet när kapphal brukar rea? Och brukar de rea deras skalkläder? står i valet och kvalet om jag ska försöka få tag på en pop jacka eller köpa en kax om det nu finns i rätt strl.

• sarsparis

Ni som har årets kax skalkläder, håller de måttet? Alltså håller de barnen torra? Har hört att de är lite si och så med det. en sa bla att jackan inte håller för ösregn vilet PoP jackorna brukar göra, och även den Fix vi har som är från förra året.

Och borde inte komma nån rabattkupong från Kapphal snart?   

• sarsparis

Nån här med erfarenhet av Kax vinteroverall? Är den slittålig, min 4.5 åring sliter mycket på sina ytterkläder.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11