Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2010-11-01 14:10:29 följande:
    ohh jag var igår på HM och köpte några plagg returerade en tröja och skulle köpa om en annan för att få använda kopung 50 när man köper för 400 kr men den tröja som jag skulle köpa om hon har fått betald för den igenFörvånad 
    hur skulle de veta att jag hade köpt den förut, jag har kvittot på den??
    Hm, förstår inte riktigt.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

En fråga som inte handlar om barnkläder alls: Jag köpte ett par finbyxor på MQ förra veckan för 599:-. Svarta snygga i rakmodell, lite tighta men det var snyggt enligt säljaren som jag hade kontakt med. Idag hade jag på mig dem i 2-3 timmar för att testa dem innan jag går på julfest med dem. Och ve och fasa, de har töjt sig en hel storlek. De säckar i rumpan och hänger fult "i skrevet". Rejäla rynkor i knävecket och det ser ut som om jag sovit med dem på. Tror ni att det går att reklamera dem. Jag är helt missnöjd .

• Tullemi
    Linda T skrev 2010-11-19 15:06:17 följande:
    Detta hände mig med ett par byxor från h&m. Fick pengarna tillbaka utan något krångel. Det är bara att testa och tycker de inte som du så stå på dig!
    Jag var inne en snabbis på MQ förut när jag ändå gick förbi butiken (jag hade på mig byxorna då). Och man kan väl säga att de inte var så särskilt intresserade av att hjälpa mig just då. "Bomull töjer sig, det är allmänt känt", "Ingen annan har klagat", "Jaja, du får väl komma in med dem sen så får vi mäta och jämföra"....Ja, vi får väl se helt enkelt.
  • Tullemi

Jag var inne i butik idag men hade glömt själva erbjudandet hemma och fick inte handla. De ville absolut ha lappen och det räckte inte med att vara club-medlem . Har man då inte fått erbjudandet hemskickat så vet jag inte hur man går till väga.

• Tullemi
    kalmar brud skrev 2010-12-12 09:17:26 följande:
    Brukar lindex tröjor krympa någon när man tvättar dom...?

Jag har en son som är snart 5 år och han har 110 i kläder annars... Men nu köpte jag en 104 tröja och den satt kanon... Men frågan är om den krymper någon när jag tvättar den... Då blir den för liten.
    Jag tycker att deras baströjor (3 för 2) krymper. Dottern är snart 3 år och har 104 i dessa tröjor. Hon hade kunnat ha 110 t.o.m.
  • Tullemi
    Tessou skrev 2010-12-19 16:09:22 följande:
    Nån som vet om dessa är väldigt tjejiga i modellen....?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=938...
    Ja köpte dem till min dotter men lämnade tillbaka dem (för stora för min smalis). Hur som helst så var de lite tunna och liiite......vad ska man säga....blanka i yttertyget. Ganska tjejiga tycker jag.
  • Tullemi

Undrar om det kommer några erbjudanden från Lindex snart?! Vi har varit iväg utomlands i 5-6 veckor men det har tydligen inte varit nåt under tiden...eller? Idag handlade jag för ca 1500:- på Lindex och det hade varit trevligt med en kupong eller två

• Tullemi

Vi var som sagt på Lindex idag och jag hittade inga jeans till dottern på tjejavdelningen så jag mumlar lite för mig själv "vi går hit bort till killkläderna och kikar.....". Och där hängde de ljusa snygga "haremsjeansen" så de köpte jag till henne. Skitfräcka. Men tror ni inte att ungen (min älskade lilla 3-åriga tjej ) hade hört mig säga "killavdelningen" och nu vägrade hon ta på sig dem. "Näe, mamma. Det är killjeans juuuuu". Jag höll på att sätta i halsen.... Jag ska sitta på dem ett tag och se om hon glömmer det hela. Man får verkligen tänka på vad man säger plötsligt   Vi är verkligen inte pojk/tjejiga i vår familj, har inte gjort någon medveten skillnad alls så jag trodde inte det skulle fastna i hennes öra....

• Tullemi

Börjar fundera på skor till Milea. Det är ju inte varje dag hon behöver dra på sig vinterstövlarna, men jag vet inte vad man kan köpa istället. Nu menar jag inte till förskolan, utan om vi ska till......säg Ikea, eller så där. Tycker vinterstövlarna är så klumpiga. Lite OT-fråga kanske

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11