För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

hur skulle de veta att jag hade köpt den förut, jag har kvittot på den??
En fråga som inte handlar om barnkläder alls: Jag köpte ett par finbyxor på MQ förra veckan för 599:-. Svarta snygga i rakmodell, lite tighta men det var snyggt enligt säljaren som jag hade kontakt med. Idag hade jag på mig dem i 2-3 timmar för att testa dem innan jag går på julfest med dem. Och ve och fasa, de har töjt sig en hel storlek. De säckar i rumpan och hänger fult "i skrevet". Rejäla rynkor i knävecket och det ser ut som om jag sovit med dem på. Tror ni att det går att reklamera dem. Jag är helt missnöjd .
Jag var inne i butik idag men hade glömt själva erbjudandet hemma och fick inte handla. De ville absolut ha lappen och det räckte inte med att vara club-medlem . Har man då inte fått erbjudandet hemskickat så vet jag inte hur man går till väga.
Undrar om det kommer några erbjudanden från Lindex snart?! Vi har varit iväg utomlands i 5-6 veckor men det har tydligen inte varit nåt under tiden...eller? Idag handlade jag för ca 1500:- på Lindex och det hade varit trevligt med en kupong eller två
Vi var som sagt på Lindex idag och jag hittade inga jeans till dottern på tjejavdelningen så jag mumlar lite för mig själv "vi går hit bort till killkläderna och kikar.....". Och där hängde de ljusa snygga "haremsjeansen" så de köpte jag till henne. Skitfräcka. Men tror ni inte att ungen (min älskade lilla 3-åriga tjej ) hade hört mig säga "killavdelningen" och nu vägrade hon ta på sig dem. "Näe, mamma. Det är killjeans juuuuu". Jag höll på att sätta i halsen.... Jag ska sitta på dem ett tag och se om hon glömmer det hela. Man får verkligen tänka på vad man säger plötsligt
Vi är verkligen inte pojk/tjejiga i vår familj, har inte gjort någon medveten skillnad alls så jag trodde inte det skulle fastna i hennes öra....
Börjar fundera på skor till Milea. Det är ju inte varje dag hon behöver dra på sig vinterstövlarna, men jag vet inte vad man kan köpa istället. Nu menar jag inte till förskolan, utan om vi ska till......säg Ikea, eller så där. Tycker vinterstövlarna är så klumpiga. Lite OT-fråga kanske
TinkyWinky: tack