Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters
    Tullemi skrev 2011-02-04 13:36:21 följande:
    Undrar om det kommer några erbjudanden från Lindex snart?! Vi har varit iväg utomlands i 5-6 veckor men det har tydligen inte varit nåt under tiden...eller? Idag handlade jag för ca 1500:- på Lindex och det hade varit trevligt med en kupong eller två
    Februaris kommer nog om en vecka eller så. I januari var det värdecheckar på 50 kr som kom. Kanske en % på ett köp på G?! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters

Mirela, vi har de jeansen från i höstas i mörk tvätt, är favvojeansen hemma hos oss! De ljusa hade inte kommit in i går, men det ska inhandlas både till sommaren och till växalådan, köööp!!

Oscar 091001
  • winters
    kalmar brud skrev 2011-02-10 13:10:58 följande:
    Kappahls skalbyxor... Hur funkar dom??? Följer det med något inneertyg som man sen tar bort när det är varmare?
    Näe skalbyxor är ofodrade, du får ha t ex ullfrottébyxor under när det bara är några plusgrader.
    Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2011-02-15 13:45:31 följande:
    tryckknappar gör inte den mer tjejig?
    det är fjärilar på tryckknapparna, därför gick de bort för oss, annars såg de fina ut!
    Oscar 091001
  • winters
    Enensammamma skrev 2011-02-16 04:09:16 följande:
    Det finns inga tjej eller killfärger. VUXNA skapar dom sjuka idealen. Rött kan pojkar ha ÄVEN med hjärtan eller fjärilar på.
    Ja rött har han mycket och även rosa, men jag tycker att det är onödigt om de sätter rosetter eller fjärilar på, det kan vara svårt att se på bilder, eller glittertrådar. Det vill jag inte ha, synd för det finns potentiellt mycket snygga unisexkläder. Hoppas att var och en får bestämma vad man tycker är snyggt eller inte på sina barn, det är ju ändå inte så länge man själv får bestämma! Flört
    Oscar 091001
  • winters
    Enensammamma skrev 2011-02-16 17:11:53 följande:
    Såklart får man bestämma sjäklv men man får inte glömma att det är vi VUXNA som skapar alla sjuka ideal
    Hoppas att vi kan sluta diskutera huruvida jag är sjuk eller inte som inte vill ha rosetter och puffärmar till min son. Jag tycker si, du tycker så, tycker vi kan lämna det där för jag kommer inte ändra mig angående min son, du får klä din hur du vill, inget jag lägger mig i! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Tullemi skrev 2011-02-16 20:25:08 följande:

Åååh, ska ha kalas för Milea 3 år nästa lördag. Jag har inte hittat nån klänning eller annat plagg....Nån som sett nåt fint nyligen? Till henne alltså.... Inget glitter bara..... inga prinsessor heller....

Tycker om den här:
    http://www.polarnopyret.se/sv/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?productidentifier=60064364&colorid=2505369&sectionid=clothes&subsectionid=DRESSES
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11