Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Knep förhoppningsvis den sista gröna traktortröjan, jisses vad fort de försvann. Kollade efter den i butik, men den hade inte kommit så jag kikade på nätet och då fanns bara 1 kvar! Förvånad

Oscar 091001
  • winters
    lottizm skrev 2011-04-05 19:49:41 följande:
    Hur är stjärnjeansen i kvalité? Blir de fula efter tvätt? Klämde på dem idag och de är ju både snygga och mjuka men det är ju kul om de håller sig fina också.
    De ser ut precis som nya, har flera och hoppas på nya även på mellanavdelningen så att vi kan köpa och lägga undan! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters

XGirl, fina grejer! De mörka haremsjeansen är verkligen favoriter, har två som ligger och väntar, är snart dags att lägga undan 86:orna som börjar bli lite korta, buhuu! Skrattande

De passar ju till skjortan och även de beiga haremsjeansen från Zara, och även mörkblå byxor skulle ju vara jättefint till! Har köpt den skjortan oxå, snyggt med uppviket! Ska fota 1 ½ år nästa vecka och filurar på klädsel, får nog ta och prova lite outfits! Skrattande

Oscar 091001
  • winters
    Xgirl83 skrev 2011-04-05 22:02:06 följande:
    winters: Så du tycker att haremjeansen passar till skjortan? Jag tyckte också att de gjorde det men funderade på om byxorna blir för tuffa till den skjortan? Om det ska vara mer mörkblå finbyxor eller chinos till den? Jag tänkte iaf att vi tar en del kort med haremjeansen med bara ett vitt linne till, tror det blir tufft. Och sen en del med skjortan med de byxorna, eller också skjortan till några finare byxor. Ja skjortan är så fin tycker jag, dock stl 80 som nog kommer sitta rätt precis när han väl fyller. Men det är ju snyggast på ett foto om den sitter exakt istället för att vara för stor.
    Superfint! De jeansen är de finaste byxorna som finns, har använt de till både till fint och vardags, mycket välanvända i vårt hem!

Blir nog jättefint med ett vitt linne till, vi hade även hänglsen hängandes på ett av korten. Tycker absolut att du kan ha skjortan o jeansen, men många byxor kommer att passa till den, är ju väldigt allround. Vi hade nog 3-4 ombyten till fotograferingen, Oscar var nysoven och på mycket gott humör! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Xgirl83 skrev 2011-04-05 22:29:01 följande:
    Ja det är sant! Vi hade väl 2 ombyten när dottern fotograferade sig. Jag får leta fram om jag hittar fler möjliga ombyten (det gör jag säkert).
    Ja, det är roligt med lite variation! Skrattande Nästa vecka ska han fota sig på öf, så då blir det bara en outfit, ska plocka fram i dag. Och även ta påskkort tror jag!
    Oscar 091001
  • winters

Det här blir det till 1 ½-årsfotograferingen!

Skjorta KappAhl 149 kr
    Chinos KappAhl 179 kr
    BÄLTEBälte PoP 75 kr
    STRUMPOR BABYStrumpor 2-p PoP 75 kr
    Skor H&M 99 kr

Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2011-04-06 13:40:21 följande:
    jaha dem, jag tänkte på de som var på inlägg xgirl83. jag de är fina jag såg de igår på butik. nu jag har börjat o köpa lite på kille avdelnning så vet inte så mycket om det där. men förtfarande på baby 86 passar till min son några plagg.
    Det är de mörka haremsjeansen från i höstas, har du tur hittar du de på nåt reaställ, det gjorde jag förra veckan i en större storlek att spara undan.
    Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2011-04-06 18:29:32 följande:
    ni tror inte att kommer lindex o kappahl att ha halva rea priset snart??
    det brukar de ju ha, men inte innan 10:e iaf för det var så länge kappahl-smset gällde
    Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2011-04-06 20:03:33 följande:
    vilken sms?? vad hade de för erbjudande??
    20 % på reapriset, började gälla i måndags
    Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2011-04-07 19:45:46 följande:
    har de haft halvarea på lindex??Oskyldig
    Det var ju efter jul, i januari någon gång.

Nu är det 3för2 på rean, så det kan ju bli även 2för1 och halva rean. 3för2 känner jag inte direkt igen och inte bara en vecka efter reastart. Dock fanns inte så mycket lockande på den här rean för mig, men ibland rear de ju nya grejer när de drar igång med halva rean.
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11