Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters
    lillronya skrev 2011-03-24 10:28:54 följande:
    Låter bra det!
    Då kan man ju undra hur länge erbjudandet varar.
    Till 28/3
    Oscar 091001
  • winters

Var 2 för 1 på vissa skjortor på H&M, blev en randig och en rutig för 99 kr!

Oscar 091001
  • winters

Gick ju inte att motstå den fina turkosa skaljackan för 150 kr... Får bli att lägga undan till hösten!

Ellie, tror att den är mörklblå men är inte helt 100.

Oscar 091001
  • winters

De fina stjärnjeansen fanns inne nu till baby iaf, håller tummarna att de kommer i större oxå snart!

Oscar 091001
  • winters

Rea på Lindex shop online, någon som vet om det även är i butik?

Oscar 091001
  • winters
    Mineo skrev 2011-03-29 13:30:03 följande:
    ja, det har varit i nån vecka eller två
    Fast det ser ut att vara en "riktig" rea och vårnytt bland annat den rosa skjortan till pojk. Aja, jag ska dit i morgon så då får jag se om det är nåt extra! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    virknålarna skrev 2011-03-30 10:49:11 följande:
    Det var väl bara till den 28:e?
    Japp, det vill jag oxå minnas.
    Oscar 091001
  • winters

Blev så glad när jag såg större mörka haremjeans hänga på rean som får åka i växalådan, de finaste jeansen som finns! Och 62 kr, rena rama fyndet!!

Och hämtade ut den fina turkosa skaljackan som kommer att bli bra till hösten som planerat, för 150 kr gick det inte att motstå!
    Mileas mamma, hur lång är Lucas? Oscar hade först en PoP-skaljacka i 74 och sedan i 86. Den kan han fortfarande ha, men har två 92:or som väntar på att få komma fram! Skrattande Har du kollat KappAhls annars, de 86:orna kanske är mindre?

Oscar 091001
  • winters
    Tullemi skrev 2011-03-31 19:16:53 följande:
    Lucas är väl närmare 80 cm. Han kan ha POP's 86:a för den använder han dagligen, men jag ville ha ytterligare en skalis som han kan ha i sandlådan. Vi hittade en skaljacka på Åhléns idag (varfördärför) och den ska nog bli bra - har inte fått prova den än. Hpppas hoppas....
    Ja det är ju bra! Vi använder skaloverallen från KappAhl mycket för utelek. Blå Kaxs, finns upp till 86, tror att det var 299 kr, har varit kanon, såg en i butik i dag. Annars har vi en Didriksons-skaljacka som är tänkt till det oxå, men den har inte blivi så mycket använd! Skrattande
    Plockade fram fiiina skaljackan i denim från PoP i dag, köper nästan aldrig begagnat, men den var ett måste!!
    Hoppas Åhléns-jackan passar!
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11