Inlägg från: Enensammamma |Visa alla inlägg
  • Enensammamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Velour ska tumlas för att bli mjuka och sköna

• Enensammamma
    star67 skrev 2010-12-26 14:33:49 följande:
    overall.
    Min dotter är 92 cm lång nu och har 92 på fix. Jag vet inte heller vilken jag bör ta :-S
  • Enensammamma
    Lycka 1 skrev 2011-01-15 21:19:16 följande:
    Håller med dig!
    Började med Fix till dottern förra våren då hon var drygt 2½ och hängslen är absolut inget jag saknar.
    Byxorna sitter ju likadant endå.
    Tycker inte heller pops byxor är värda pengarna. Men skaljacka så kör jag med pop till alla tre barn .
    Jag vill inte att snö ska komma in i glipan där så hängslen föredrar jag. Tyvärr är POP på tok för dyrt
  • Enensammamma
    Ni som har FIX overallen. Är ni nöjda so far? Vad tycker ni om overallen?

Jag är supernöjd!  Dottern har aldrig varit för kall eller varm eller våt i vinter. Sen gillar jag skarpt att den är förstärkt i rumpa och på knäna. Fattar inte varför inte alla barnoveraller är det. Man läser ju jämt att dom är ruggade på knän och i rumpan liksom. Hur kul är det? En sån vill man ju inte köpa bagagnad sen
  • Enensammamma
    Ruso skrev 2011-01-20 18:29:19 följande:
    Jag är jättenöjd, köpte 104 till min 2,5 årige son och var lite osäker på storleken, men en storlek mindre blev så kort i benen. Kan nu säga att storleken var jättebra, kändes inte alls så konstig som jag tyckte i höstas. Kanske att ärmarna var lite långa med det har inte varit något problem. Sonen själv har gillat  den där mudden som täcker halva handen. Han har varit varm och torr och den ser jättefräsch ut fortfarande.

Kommer faktiskt inte på något negativt att säga! 
    Hur lång är han? Min dotter är 3 i mars och hon är 92 cm lång och har en i stl 92 Den har fortfarande plats i grenen så den kommer funka till våren

Tänk vad olika det kan vara

La in bilder i bildtråden på gårdagens shopping
  • Enensammamma
    Ruso skrev 2011-01-20 19:03:45 följande:
    Hur lång har var i höstas har jag glömt...men mäter jag hemma nu intill väggen är han 103,5 cm lång.... brukar alltid vara lite längre på BVC än hemma dock... Lite rund är han, väger väl runt 16,5 kilo.
    HaHa ok ja då förstår jag storleken då

Dottern är ju bara 92 cm och väger 13,7 kg 
  • Enensammamma
    nize skrev 2011-01-22 16:50:12 följande:
    Ni som haft fix overallen i vinter, är ni nöjda med den??

Köpte en på rean igår för ynka 250 kr, men har aldrig haft fix overall innan, håller den värmen tro?? 
    Den bästa vi haft efter Reima tec
  • Enensammamma
    winters skrev 2011-02-14 12:58:51 följande:
    Någon som har sett de här röda på riktigt och vet om de passar sig för killar oxå?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=127...
    Det finns inga tjej eller killfärger. VUXNA skapar dom sjuka idealen. Rött kan pojkar ha ÄVEN med hjärtan eller fjärilar på.
  • Enensammamma
    winters skrev 2011-02-16 09:51:11 följande:
    Ja rött har han mycket och även rosa, men jag tycker att det är onödigt om de sätter rosetter eller fjärilar på, det kan vara svårt att se på bilder, eller glittertrådar. Det vill jag inte ha, synd för det finns potentiellt mycket snygga unisexkläder. Hoppas att var och en får bestämma vad man tycker är snyggt eller inte på sina barn, det är ju ändå inte så länge man själv får bestämma! Flört
    Såklart får man bestämma sjäklv men man får inte glömma att det är vi VUXNA som skapar alla sjuka ideal
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11